Jatuh Katil Punca Sakit Lutut

Assalamualaikum

Berpesan-pesanlah pada mak ayah dan datuk nenek kita agar berhati-hati semasa bangun dari katil.

 

Malang tidak berbau. Kemalangan boleh juga berlaku di rumah malah berlaku di bilik tidur.

 

Jadi, bangunlah perlahan-lahan dari katil sebaik terjaga dari tidur.

 

Ros nak kongsikan satu cerita di mana seorang makcik ni mengalami sakit lutut akibat jatuh katil.

Bila sakit lutut, nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk. Duduk terlalu lama pun mengundang rasa sakit. Berdiri terlalu lama pun tak boleh.

 

Seksanya..

 

Ditambah lagi dengan usia mereka yang dah lanjut, proses pemulihan akan mengambil masa.

 

Makcik ni ada ambil supplement kalsium untuk kuatkan tulang. Tapi sakit lutut tetap ada.

 

Suatu hari, anaknya terfikir untuk beri maknya supplemen yang kaya dengan Resveratrol pula.

 

Berdasarkan pengetahuan anaknya, Resveratrol ni sangat power kerana boleh memperbaiki sel-sel yang rosak.

 

Walaupun mahal, anaknya tetap usaha ikhtiarkan beri supplemen tersebut kepada maknya.

 

Syukur Alhamdulillah, selepas 2 minggu, makcik tu kembali aktif seperti biasa. Tak sangka supplemen Resveratrol tu banyak membantu.

 

Anda boleh tengok sendiri perkongsian daripada si anak:

*** Disclaimer: Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix. Hasilnya mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendignos, merawat, menyembuhkan serta mencegah penyakit.

 

Suatu hari mak bagitau yang mak sakit lutut. Puncanya sebab mak jatuh katil. Umur mak dah 70-an maka proses pemulihan tu makan masa.

Mak dah consume Ostematrix ( supplemen kalsium ) tapi sakit masih belum surut.

Entah macam mana satu hari Allah ilhamkan “Apa kata suruh mak try Vivix ( supplemen Resveratrol )”. Padahal sebelum ni paling elak nak ambil tau pasal Vivix sebab paling mahal.

Tapi di sebalik harga tu tersorok keberkesanannya.

Alhamdulillah lepas consume 2 minggu, sakit lutut mak dah hilang dan mak aktif seperti sediakala.

 

Anda boleh juga baca Cara Kurangkan Sakit Lutut sekiranya sakit lutut mak ayah anda belum reda.

 

Berdasarkan perkongsian di atas, supplemen Resveratrol iaitu Vivix membantu memberi tenaga kepada warga emas dan melegakan sakit lutut.

Mahu dapatkan Vivix?

Hubungi terus Ros di 019-367 3245. Usah biarkan sakit lutut menyukarkan mak ayah anda beribadah kepada Allah.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge