Ikhtiar Untuk Penyakit Kronik Seperti Kencing Manis, Gout Dan Darah Tinggi

Assalamualaikum

Anda menderita kecing manis, gout atau darah tinggi? Sedang mencari ikhtiar untuk penyakit anda? Anda berada di tempat yang betul.

Ada satu ikhtiar yang anda boleh lakukan iaitu dengan mengamalkan supplemen tinggi antioksidan dan kaya dengan Polifenol dan juga Resveratrol.

Apa itu Polifenol dan Resveratrol?

Polifenol adalah sekumpulan fitokimia yang ditemui dalam tumbuhan dan juga buah-buahan yang melindungi tumbuhan dan buah-buahan tersebut daripada penyakit.

Polifenol dan Resveratrol dapat menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel badan kita.

Supplemen yang mengandungi Polifenol dan Resveratrol yang tinggi dapat melindungi sel-sel badan kita serta memperbaiki sel-sel badan yang rosak.

 

Anda boleh mencuba Vivix daripada Shaklee.

Untuk pengetahuan anda, Vivix mengandungi 98% Resveratrol asli berbanding produk lain. Di dalam Vivix terdapat 15 jenis Polifenol. Bila Polifenol ini digabungkan dengan Resveratrol, ia menjadikan Vivix 10 kali ganda berkesan.

 

Ros kongsikan 3 testimoni Vivix untuk penyakit kronik.

Testimoni Kencing Manis

Perkongsian daripada Puan Naimah Wahab:

Ayah kawan yang ada kencing manis, walaupun bacaan stabil tapi terkena jangkitan kuman semasa harungi banjir dulu hingga terpaksa buang bahagian isi kaki yang buruk.

Salah satu vitamin yang diambil adalah Vivix. Alhamdulillah, dalam 2-3 atau 3-4 bulan, isi tumbuh sepenuhnya.

 

Testimoni Gout

Perkongsian daripada Puan Zarith Sofia:

Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding.

Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yang dah bertahun ambil tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula!

Syukur Alhamdulillah.

 

Testimoni Darah Tinggi, Strok

Perkongsian daripada Puan Nida Syam:

Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. Lepas tu, kolestrol level memang high. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengok mak.

In the end, saya bagi Vivix. Paling best tengok muka mak berseri dah. Makcik-makcik cakap kembali muda. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dia tak payah makan pun okay. Mak lebih cergas dan sihat.

Alhamdulillah syukur. Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami.

 

Harga Vivix Shaklee

Sebotol Vivix berharga RM 475 dan tahan sehingga 2 bulan. Untuk mendapatkan harga yang lebih menjimatkan, anda boleh lah mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Jika anda membeli 2 botol Vivix, anda layak mendapat manfaat berikut:

  • FREE keahlian Shaklee berharga RM 69
  • FREE postage berharga RM 11
  • Cash bonus pada bulan berikutnya

Menarik kan?

Segera Whatsapp Ros di 019-367 3245 untuk pendaftaran dan pembelian Vivix. Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat anda dapat tingkatkan kesihatan anda.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge