Follow:
Cergas Dan Bertenaga

Rahsia Badan Lebih Cergas Dan Sihat

Assalamualaikum

Saban hari melakukan rutin harian yang sama membuatkan kita terasa bosan. Bila bosan, produktiviti pun menurun kerana tiada motivasi.

 

Dengan kerja pejabat yang tidak habis-habis, kita juga stress nak kejar deadline tugasan yang diterima. Stress juga buat kita makan banyak sehingga berat pun boleh naik.

 

Keluar rumah awal pagi. Berdepan dengan jem setiap hari. Balik ke rumah, matahari dah tenggelam. Masa bila nak bersenam. Bila berterusan macam ni, badan pun lemau je.

 

Macam mana nak kembali cergas dan rasa lebih sihat?

 

Salah satu ikhtiar yang anda boleh cuba adalah dengan mengamalkan supplemen tambahan yang tinggi antioksidan seperti Vivix.

 

Vivix kaya dengan Resveratrol yang berfungsi sebagai antioksidan untuk melindungi sel-sel badan anda daripada radikal bebas.

 

Radikal bebas ini termasuklah pencemaran udara, stress dan sinaran uv yang tinggi. Ia membuatkan kita rasa tak sihat dan senang diserang penyakit.

 

Jom tengok satu perkongsian ini.

Perkongsian daripada Wan:

Selepas mengamalkan Vivix, Wan rasa badannya lebih cergas dan sihat. Berat badan pun ada turun. Walaupun Wan baru je lepas operate tapi macam tak operate je. Cikgu-cikgu kat sekolah hairan kenapa Wan cergas sangat. Kalau tak minum Vivix tu, rasa macam tak syok je.

 

Disebabkan kesan yang dirasai oleh Wan sangat positif, dia sanggup kumpul duit untuk beli Vivix lagi. Sangat berbaloi dengan nikmat kesihatan yang dialaminya.

 

Ros pasti selepas anda mencuba Vivix, anda akan merasai kesan yang sangat positif juga.

 

Tak sabar nak dapatkan Vivix?

 

Hubungi Ros di 019-367 3245 segera untuk tingkatkan prestasi kerja anda. Baru boss sayang. 🙂

Share on
Previous Post Next Post

You may also like

2 Comments

  • Reply jida

    bila kita tak ambil peduli tentang tubuh sendiri, lebih mudah lah penyakit nak datang. Semoga makin ramai yang ada kesedaran menjaga kesihatan dari awal.
    jida recently posted…Resepi Kerang Rebus Asam Limau, Sesuai Untuk HB RendahMy Profile

    3 March 2017 at 7:54 pm
    • Reply SirapAnggur

      Mencegah lebih baik daripada mengubati, kan.

      5 March 2017 at 12:10 am

    Leave a Reply

    CommentLuv badge

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.