Bagaimana Nak Perlahankan Proses Penuaan?

Assalamualaikum

Penuaan memang kita tak boleh nak elak. Tapi kita boleh perlahankan proses penuaan. Jadinya, umur 60 lebih nanti, kita masih kuat dan sihat. InsyaAllah.

Orang tua nampak muda dan masih sihat. Syukur. Sel-sel badannya sihat dan mati secara semulajadi.

Orang muda yang dah kena penyakit kronik seperti diabetes, macam mana pula? Sel-sel badannya mengalami penuaan yang tidak sihat akibat radikal bebas, toksin, makanan segera dan sebagainya.

Pernah anda terfikir kenapa kaki pesakit diabetes tu hitam? Itu kerana sel-sel tersebut dah sakit kemudian mati secara abnormal.

Keadaan boleh menjadi teruk bila sel-sel yang tidak sihat dalam badan kita ni bertukar menjadi sel kanser.

Bagaimana nak pulihkan sel-sel rosak dalam badan kita?

Dengan mengamalkan supplemen tambahan yang kaya dengan polifenol iaitu Vivix. Tiada produk lain seumpamanya di dunia ni.

Vivix berupaya membantu pembaikan sel, perlindungan sel, tenaga sel dan prestasi sel yang sangat penting untuk pastikan sel-sel kita sihat.

Ini dah terbukti dalam kajian saintifik oleh barisan saintis , bukan cakap-cakap kosong je tau.

Sebagai kesimpulan ada 4 mekanisme utama vivix iaitu :

1. Pembaikan sel
2. Perlindungan sel
3. Tenaga sel
4. Prestasi sel

Dengan mengamalkan Vivix, sel-sel badan kita akan mengalami penuaan yang sihat. Bila sel-sel badan kita sihat, secara automatiknya kita pun sihat.

Apalagi, jom berVivix.

Siapa dah amalkan Vivix, teruskan makan setiap hari.

Yang belum, cepat-cepat pm Ros.

#tsunamishaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge