Apa Pesakit Gout Ni Buat Sampai Hilang Bisa-Bisa Di Kakinya?

Assalamualaikum

Derita yang sangat perit ditanggung oleh pesakit gout adalah sakit seperti dicucuk-cucuk benda tajam di kaki. Bisanya sampai nak berjalan pun tak boleh.

Sumber: Healthsurgeon.com

Terdapat 2 kisah pesakit gout yang Ros nak kongsikan dalam entri ni. Bagaimana bisa-bisa di kaki mereka hilang.

Kisah 1:

 

Seorang anak bagitau yang keadaan maknya beransur pulih lepas amalkan satu supplemen ni. Syukur.. Alhamdulillah.

Bila bisa-bisa di kaki dah tak ada, bengkak makin surut, dapatlah mak jalan perlahan-lahan. Kalau dulu, nak berjalan kena pegang dinding untuk tahan sakit.

 

Apa-apa kesakitan yang mak rasa, mesti kita tak sanggup nak biarkan macam tu je. Ini ikhtiar yang wajib kita cuba sebagai membalas jasa mak. Walaupun sebenarnya, tak mampu kita nak balas semua jasa mak dari kita kecil sehingga sekarang.

 

Kisah 2:

 

Lelaki ini berjaya mengawal penyakit goutnya dengan supplemen dan menjaga pemakanan. Makanan yang boleh meningkatkan asid urik dalam badan, semuanya dielakkan.

Bila gout dah tak datang, dapatlah dia menjalankan tugas sebagai jurulatih dengan sebaik-baiknya.

 

Kedua-dua penghidap gout di atas telah berikhtiar dengan supplemen yang tinggi kandungan Resveratrol.

 

Bagaimana Resveratrol Membantu Menurunkan Paras Asid Urik?

 

Ros kongsikan satu kajian mengenai kesan Resveratrol terhadap penyakit gout.

Berdasarkan abtrak kajian tersebut, Resveratrol  membantu menghalang bengkak kaki dan keradangan pada tikus yang ada gout. Selain itu, paras asid urik dalam tikus yang terlebih asid urik juga menurunkan dengan bantuan Resveratrol.

 

Jadi dapat disimpulkan bahawa Resveratrol boleh digunakan untuk menghalang serangan  gout daripada berulang  dengan menurunkan paras asid urik dan juga mengurangkan keradangan.

 

Bagaimana Pula Resveratrol Dalam Vivix Membantu Pesakit Gout?

 

Vivix Shaklee memiliki potensi dan ketulenan yang tinggi berbanding mana-mana produk resveratrol di pasaran.

Kenyataan ini adalah daripada Dr. Stephen Chaney, Professor Biochemistry & Nutrition di University of North Carolina. Beliau telah menerbitkan sekurang-kurangnya 80 kajian saintifik dan juga medical peer-reviewed journal.

 

Dalam satu kajian lain yang dilakukan di Harvard Universiti mendapati kandungan Resveratrol yang dijumpai dalam grapes dan Japanese Knotweed (Polygonum Cuspidatum) sebagai antioksidan terbaik untuk merendahkan paras asid urik dalam badan. Kedua-dua bahan ini iaitu Muscadine Grape dan Polygonum Cuspidatum terdapat dalam Vivix.

 

Berapa Harga Sebotol Vivix?

 

Sebotol Vivix berharga RM 475. Ianya untuk kegunaan sehingga 2 bulan. Sangat berbaloi untuk tingkatkan kesihatan anda melainkan anda sanggup menahan sakit bisa-bisa tu setiap kali gout menyerang.

 

Bagaimana Nak Dapatkan Harga Terbaik Untuk Vivix?

 

Ros sangat galakkan anda dapatkan 2 botol Vivix atau Twinpack Vivix terus kerana lebih berbaloi. Anda bakal mendapat manfaat berikut:

  • Harga ahli untuk Vivix yang jauh lebih rendah
  • Keahlian Shaklee secara PERCUMA ( Jimat RM 69)
  • Penghantaran ke seluruh Malaysia secara PERCUMA ( Jimat RM 11)
  • Cash bonus pada bulan berikutnya ( Untung dapat bonus RM 38)

 

Untuk pembelian, anda boleh segera whatsapp Ros di 019-367 3245 dengan menaip kod “gout“.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge