Letih Bekerja? Ikut Apa Yang Pemuda Ini Buat.

Assalamualaikum

Ada seorang pemuda ni, umur dalam 30-an. Baya-baya kita lah kan dia ni. Sepatutnya usia ni boleh bekerja dengan sebaik-baiknya.

Tapi..
Dia sering keletihan. Rasa penat yang amat. Padahal bukan kerja buruh kasar pun. Buruh kasar lagilah kesian. Kena kerja di bawah panas matahari dan angkut batu bata yang berat tu.

Dia ni kerja cikgu. Kerja cikgu pun rupanya penat tau sekarang. Kena mengajar budak-budak. Kena uruskan aktiviti kokurikulum lagi. Lepas tu buat report lagi. Mana tak penat..

Tak tahan dengan badan sendiri yang asyik penat je, dia pun cari penyelesaian.

Ada kawan ni syorkan suruh ambil supplemen tambahan.

Kata kawan tu..Penat tu salah satu sebabnya stress. Kerja banyak tak habis-habis.

Lepas tu badan dia kekurangan nutrisi walaupun makan banyak. Yang dimakan tu kebanyakannya lemak. Bila kurang nutrisi, otak pun lambat sikit nak tangkap- kurang efisien buat kerja.

Sebab tu bila dia dah mula ambil supplemen, rasa cergas terus. Badan pun lebih sihat. Bonusnya, berat pun turun sebab mood ok. Takde rasa nak makan banyak lagi.

Kalau tak minum Vivix, rasa tak syok..

Begitulah luahan pemuda tersebut kepada kawan yang syorkannya ambil supplemen.

Kalau korang macam dia ni juga, silalah ambil supplemen tambahan dan rasai sendiri perubahan positif macam pemuda ini.

Supplemen tu wajiblah si botol merah ni yang namanya glemernya, Vivix. Vivix ni dijamin selamat, siap ada Landmark Study lagi. Kalau botol lain, Ros rasa tak ada kajian klinikal ni.

Boleh whatsapp ke 019-367 3245 untuk tempahan dengan kod “tenaga” untuk harga istimewa.

Comments

  1. says

    ya. inilah juga minuman kegemaran saya setiap hari.bila tak minum memang ke laut kerja-kerja. cikgu cikgi zaman sekarang memang banyak kerjanya.kena uruskan dengan baik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge