Umur Baru 40an, Tapi Dah Sakit Lutut

Assalamualaikum

Ada sorang kakak ni umur baru 40 lebih, seorang suri rumah. Walaupun duduk rumah, kakak ni aktif bergerak.

Ntah kat mana silapnya.. Baru-baru ni lutut dia sakit. Terbataslah pergerakannya nak buat kerja rumah. Setiap kali gerak, rasa ngilu yang amat kat lutut.

Umur baru 40 lebih. Tapi sakit macam orang dah 60an.

Nak tak nak, kakak ni terpaksalah banyakkan berehat.

Tapi, dalam hati dia meronta-ronta nak buat kerja rumah macam biasa. Dah biasa buat sejak kahwin kan. Tetiba kena duduk diam, tak boleh jadi ni.

Sambil-sambil rehat, duduk kat sofa, kakak ni googlelah alternatif nak rawat sakit lutut.

Terjumpalah dia info pasal supplemen yang tinggi Resveratrol. Terus dia whatspp tanya lebih lanjut bagaimana benda alah Resveratrol tu boleh kurangkan sakit lutut.

Lepas diterangkan panjang lebar, teruslah dia order sebotol. Harganya RM 475. Mahal? Taklah. Berbaloi sangat.

Boleh tengok sendiri betapa gembiranya kakak ni bila masalah dia dapat diselesaikan dengan pengambilan supplemen Resveratrol ni.

Sakit lutut lebih baik dari sebelum ni. Takde la rasa ngilu dah.

Alhamdulillah, sekarang kakak tu dah tak rasa ngilu dah. Sakit lutut pun dah kurang. Syukur sangat.

Kalau kakak-kakak ada masalah yang sama dan nak hilangkan sakit lutut tu, bolehlah whatsapp Ros di 019-367 3245.

Ros sedia nak membantu. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge