Sekarang Kulit Berseri Tanpa Jerawat

Assalamualaikum

Cik adik ni ada masalah jerawat sejak dari zaman sekolah lagi.

Seperti yang kita tahu, masa remaja hormon tak stabil. Kelenjar minyak keluarkan banyak sebum. Sebum ni fungsinya untuk melembapkan kulit.

Tetapi bila banyak sangat sebum, kulit muka kelihatan berminyak sangat.

Sebum yang terlalu banyak ditambah lagi dengan kotoran dan debu yang melekat di wajah akan menyebabkan liang roma tersumbat.

Bila bakteria penyebab jerawat datang, jerawat jadi makin merah dan membengkak.

Stress betul adik ni bila jerawat naik seketul di pipi kanan. Belek pula pipi kiri, ada jerawat tak. Tak puas hati lagi, belek pula dahi ada jerawat tak kat situ.

Akhirnya, dari jerawat ada kat pipi kanan je, jerawat merebak ke bahagian dahi pula. Tu sebab tangan suka sangat pegang-pegang muka.

Bila dah masuk 20-an ni, adik ni ada kesedaran untuk atasi masalah jerawat yang dihadapi tu. Dia rasa malu sangat tengok muka sendiri. Rasa menyesal picit jerawat dan pegang-pegang muka masa sekolah dulu.

 

Adik ni ternampak iklan kat bawah ni- KULIT BERSERI TANPA JERAWAT

Dulu, muka saya penuh jerawat. Rasa malu sangat nak jumpa orang.

Kemudian saya jumpa produk Shaklee, ESP, Vitamin C, Vivix dan konsisten makan.

Sekarang kulit saya bersih, rasa lebih yakin. Happy sangat.

 

Sama pula macam kes dia. Malu nak jumpa orang.

Jadi, adik ni pun ambillah 3 supplemen ni.

  1. ESP untuk memperbaharui sel-sel kulit
  2. Vitamin C untuk mengecutkan jerawat
  3. Vivix untuk mengurangkan keradangan dan memperbaiki sel-sel yang rosak

Boleh baca juga entri >> Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

 

Kak Ros memang syorkan adik-adik ambil set ni kalau adik-adik nak atasi masalah jerawat penuh di muka.

Boleh whatsapp Kak Ros di 019-367 3245.

Izinkan Kak Ros bantu adik-adik dapatkan kulit wajah yang bersih, sihat dan cantik. InsyaAllah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge