Kurangkan Rabun Jauh Dengan Supplemen Resveratrol

Assalamualaikum

Ada orang tak suka pakai cermin mata sebab spek asyik melorot je. Pergi kedai spek, perketatkan engsel, lepas seminggu dua, longgar balik. Tunduk kepala, melorot lagi.

Ada yang tak suka pakai cermin mata sebab bila pakai tudung, muka nampak bulat. Nak bentuk tudung leceh. Mereka lebih suka pakai contact lens. Pakai je apa-apa jenis tudung, tak perlu risau muka kembang ke muka penyet ke.

Tapi pakai contact lens lama-lama tak bagus juga. Mata boleh jadi kering dan merah.

Nak cuba kurangkan rabun jauh anda tak?

Ros nak kongsikan satu testimoni ni, rabun jauh dia berkurangan selepas amalkan satu supplemen ni.

Kalau anda ada rabun jauh, anda boleh ikhtiarkan dengan supplemen Resveratrol Shaklee ni.

Nak dapatkan Vivix? Contact je Ros di 019-367 3245.

Hadiah Terbaik Untuk Mak Yang Ada Kencing Manis

Assalamualaikum

Tercari-cari hadiah untuk mak anda sempena hari ibu nanti?

Apa yang sesuai ya? Nak beli purse, purse mak elok lagi. Handbeg? Mak tak pakai dah handbeg fancy-fancy ni.

Buntunya..

Mak ada kencing manis. Kalau dapat bagi sesuatu untuk kawal kencing manis mak tu kan best. Itu memang terbaik.

Jika anda mencari supplemen kesihatan untuk diabetes atau kencing manis sebagai hadiah, Ros cadang anda pilih Vivix daripada Shaklee.

Selain membantu mengawal kencing manis, Vivix juga dapat memberikan tenaga kepada mak anda. Kebiasanya pesakit diabetes cepat penat dan letih.

Anda boleh tengok perkongsian seorang anak yang gembira bila maknya rasa lebih bertenaga selepas amalkan Vivix.

Harga sebotol Vivix adalah RM 475. Anda boleh kumpul duit sesama adik-beradik untuk belikan mak sebotol Vivix.

Pastinya, ia akan jadi hadiah hari ibu paling bermakna.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk order.

Mudah-mudahan ibu anda dikurniakan kesihatan yang baik.

Apa Lelaki Ini Buat Untuk Kurangkan Rambut Gugur Dan Uban?

Assalamualaikum

Masalah rambut gugur amat merimaskan. Sekali sikat rambut, pasti ada rambut yang tersangkut di sikat.

Tiap-tiap hari macam ni, boleh botak kepala.

Masalah beruban juga boleh mengganggu penampilan seorang lelaki.

Bagaimana nak atasi masalah rambut gugur dan beruban?

Ros ingin kongsikan satu testimoni seorang lelaki amalkan supplemen Resveratrol daripada Shaklee.

Jom tengok perkongsian daripada isterinya.

Husband makan Vivix kurang dah gugur rambut dia.

Satu lagi yang memeranjatkan, uban dia bertukar hitam. Nampak perubahan dia. Dari akar rambut naik ke hujung ada perubahan warna. Asalnya semua putih, lepas tu start dari akar, jadi hitam pula.

Dia start tunjuk lagi. Sebab dia perasan uban tu dah lama, tiba-tiba dia cabut tengok dah berubah sikit jadi hitam.

Banyak sangat perubahan pada dia.

Alhamdulillah. Berkat konsisten amalkan supplemen Resveratrol Shaklee.

Resveratrol membantu memperbaiki sel-sel rambut yang rosak. Hasilnya rambut jadi lebih kuat dan sihat.

Selain itu, Resveratrol dalam Vivix juga merupakan antioksidan yang 10 kali ganda sangat berkuasa berbanding supplemen Resveratrol lain untuk melawan penuaan sellular. Sebab tu, bila amalkan Vivix, muka awet muda. Rambut hitam, uban pun tiada.

Nak berikhtiar dengan Vivix untuk masalah rambut gugur dan beruban? Hubungi Ros di 019-367 3245.

Kesan Resveratrol Kepada Pesakit Diabetes Dan Buah Pinggang

Assalamualaikum

Tahukah anda apa itu Resveratrol?
Resveratrol merupakan polifenol semulajadi yang dikeluarkan oleh tumbuh-tumbuhan tertentu untuk melindungi tumbuhan tersebut daripada diserang dan dirosakkan. Sebatian polifenol semulajadi ini boleh dijumpai dalam anggur, blueberries dan raspberries.
Disebabkan kesan Resveratrol sangat positif, ramai pesakit diabetes beriktiar dengan supplemen Resveratrol untuk mengawal kencing manis mereka.
Ros ingin kongsikan dengan anda satu testimoni di mana pesakit diabetes ini mengambil supplemen Resveratrol daripada Shaklee iaitu Vivix.
 
Supplemen Resveratrol lebih mudah diambil berbanding mengambil blueberries dan raspberries. Buah-buahan beri ini agak sukar didapati di Malaysia. Tambahan pula, harganya agak mahal.
Vivix Shaklee dihasil daripada 4 campuran botani iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Japanese Knotweed.
Bagaimana Resveratrol Membantu?
– Mengawal kepekatan gula dalam darah
Jika anda banyak mengambil karbohidrat, bacaan gula dalam darah boleh meningkat dengan mendadak. Resveratrol membantu melambatkan proses pencernaan dan penyerapan karbohidrat ke dalam darah.
– Mengaktifkan enzim SIRT1
Enzim SIRT1 penting untuk rembesan hormon insulin. Resveratrol membantu dalam mengaktifkan enzim ini.
– Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin. Rintangan insulin adalah keadaan di mana sel-sel badan tidak dapat menggunakan insulin dengan baik. Insulin bertanggungjawab untuk mengawal kadar gula dalam darah.
Jika anda merupakan pesakit diabetes, anda juga berisiko terkena penyakit lain seperti sakit buah pinggang. Sebab itu, amat penting untuk anda mengawal penyakit kencing manis dengan memantau dan mengawal bacaan gula dalam darah anda.
Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Vivix hari ini juga!

Bahayakah Kebas-kebas Jari Dan Tangan?

Assalamualaikum

Anda kerap terasa kebas di antara jari-jari? Kerap terasa seperti cucuk jarum tajam di pergelangan tangan dan tangan?

Anda mungkin mengalami Carpal Tunnel Syndrome (CTS). Syndrome ini biasanya terjadi akibat tekanan berlebihan di pergelangan tangan dan saraf median.

Orang yang berisiko terkena CTS adalah seperti mereka yang bekerja dengan computer, penulis, pemotong daging dan tukang cuci. Mereka ini banyak menggunakan pergerakan tangan dan juga pergelangan tangan.

Segeralah berjumpa doktor untuk pengesahan dan rawatan lanjut.

Ros ingin kongsikan satu testimoni seorang akak ni yang mengalami CTS yang berikhtiar juga dengan supplemen semulajadi yang kaya dengan Resveratrol iaitu Vivix.

Jom tengok testimoninya:

Doktor telah mengesahkan dia ada Carpal Tunnel Syndrome (CTS). Sebagai ikhtiar, dia mula amalkan Vivix dan Omega.

Vivix membantu meningkatkan kesihatan sendi.

Omega membantu mengurangkan keradangan dan bengkak.

Selepas 3 hari ambil Vivix dan Omega, sakit yang dirasai sebelum ini makin lega dan kebas-kebas tangan juga makin berkurangan.

Selepas seminggu, Wah! Memang dia terasa sangat perbezaannya. Badan rasa lain.

Alhamdulillah, asbab Vivix tangan akak ni makin pulih.

Anda juga menderita Carpal Tunnel Syndrome, hubungi Ros di 019-367 3245 untuk ikhtiar dengan Vivix dan Omega.

Apa Yang Lelaki Ini Buat Untuk Kurangkan Serangan Asma Daripada Berulang?

Assalamualaikum

Bila suami kerap diserang asma, seorang isteri pastinya risau. Tengok nafas suami pendek macam tak cukup nafas, jantung si isteri pun dup dap dup dap.

Jom tengok video pendek ini mengenai Encik Akmal yang mempunyai penyakit asma yang kronik.

Apa yang dia buat untuk kurangkan serangan asma daripada berulang?

Alhamdulillah. Sekarang tahap kesihatan Encik Akmal makin baik. Kekerapan ke hospital pun semakin berkurangan.

Gembira sungguh Puan Nurul. Seperti yang diberitahunya dalam video di atas, siapa tak sayang suami kan. 🙂

Anda juga punya ahli keluarga yang menghidap asma yang kronik? Jom ikhtiarkan dengan Set Asma Shaklee.

Set Asma Shaklee terdiri daripada:

Vivix : mengurangkan penghasilan mukus atau lendir di saluran pernafasan, mengurangkan keradangan, meningkatkan sistem imun badan

Omega Guard : minyak ikan yang tulen untuk mengurangkan keradangan atau semput

Garlic Complex : antibiotik semulajadi

Vitamin C : melawan radikal bebas seperti pencemaran udara ( asap rokok, asap kenderaan, debu dan kotoran) yang boleh menyebabkan serangan asma

Ostematrix : mengandungi magnesium untuk melegakan otot-otot salur pernafasan agar dapat bernafas dengan lancar

Nutriferon : meningkatkan sistem pertahanan badan untuk melawan bakteria dan virus

 

Bagaimana Nak Dapatkan Set Asma ini?

Anda boleh dapatkan terus Set Asma ini dengan klik >> ORDER NOW.

Atau

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk pembelian. Ros akan berikan cara makan eksklusif untuk anda.

Mudah-mudahan, selepas ini kehidupan ahli keluarga anda bertambah baik dan tidak perlu bergantung kepada inhaler lagi.

Bagaimana Lelaki Ini Dapat Berhenti Merokok Untuk Selama-lamanya

Assalamualaikum

Seperti yang kita sedia maklum, merokok membahayakan kesihatan diri sendiri dan juga orang sekeliling.

Jika anda dah berkeluarga, keluarga anda terdedah kepada penyakit berkaitan paru-paru dan jantung.

Mahukah anda sendiri yang menjadi punca kemerosotan tahap kesihatan keluarga anda?

Tentu tidak, kan.

Ada banyak cara yang anda boleh cuba untuk berhenti merokok.

Yang penting, anda betul-betul berniat nak berhenti dan hati kena kental untuk melawan segala cabaran dan dugaan yang datang.

Jom tengok apa yang Encik Huzair ni buat sampai boleh berhenti merokok dengan cepat.

Anda patut tiru apa yang dia buat juga.

Tonton ya video pendek ini.

 

Wah.. Gembiranya isteri dia. Tak perlu lagi hidu asap rokok yang membahayakan itu. Anak-anak mereka pun juga.

Ingin mengambil tindakan yang sama untuk bebas daripada ketagihan nikotin?

Benarkan Ros membantu anda. Hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga!

Rahsia Luka Bersalin Caesar Cepat Sembuh

Assalamualaikum

Sebagai seorang ibu, pengalaman melahirkan anak pasti tidak dapat dilupakan.

Betapa sakitnya menahan kontraksi, hanya ibu-ibu je yang tahu.

Tapi aneh sangat.. Sebaik sahaja bayi lahir, terus hilang kesakitan yang ditanggung sebelum ni.

Betul kan.

Bila tengok bayi yang dikandung telah berada dalam dakapan, syukur Alhamdulillah ke atas nikmat yang Allah bagi.

Walaupun bayi keluar ikut ‘tingkap’, syukur sangat semuanya dipermudahkan.

Bermulalah proses berpantang selepas itu.

Ibu bersalin secara pembedahan memerlukan penjagaan yang teliti untuk memastikan jahitan cepat kering dan sembuh.

Ingin Ros kongsikan satu rahsia agar luka bersalin caesar anda cepat baik.

Jawapannya ada dalam video pendek ini.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan produk yang sama macam Puan dalam video di atas. 🙂

Perkara Pertama Yang Perlu Dilakukan Sebelum Kuruskan Badan

Assalamualaikum

Ramai merungut nak kuruskan badan, tapi berat tak turun-turun. Statik je. Nak turunkan 500 gramm dalam masa sebulan pun payah.

Mungkin ada satu benda anda terlepas pandang.

 

Nak tahu apa? Tonton video pendek ni dahulu.

 

Sudah tahu apa yang anda perlu lakukan terlebih dahulu?

Ya, anda perlu detoks dahulu untuk singkirkan toksin yang terkumpul dalam badan anda selama ini.

Boleh anda bayangkan banyak mana toksin yang telah terkumpul dalam badan anda? Fuh..

 

Ada beberapa jenis programm detoks yang anda boleh cuba.

Untuk mengetahui programm detoks mana yang sesuai untuk diri anda, bolehlah hubungi Ros di 019-367 3245.

Wanita Ini Menderita 7 Tahun Sebelum Bertemu Produk Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Berjerawat

Assalamualaikum

Masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan parut berlubang boleh membuatkan kita rasa rendah diri. Nak berdepan dengan orang ramai pun tak yakin. Risau mereka fikir bukan-bukan bila tengok muka kita macam itu.

Sebenarnya ramai orang di luar sana cuba nak atasi masalah kulit mereka. Tetapi, makin dicuba guna produk tertentu, kulit makin bertambah teruk. Bukannya bertambah baik.

Ros ingin kongsikan luahan Puan Farizan mengenai masalah jerawatnya yang teruk akibat penggunaan produk yang kurang sesuai dengan kulitnya.

 

Jom tengok video pendek di bawah:

 

Teruk kan masalah jerawat yang dihadapinya. 7 tahun beliau mencari produk yang benar-benar sesuai untuk kulitnya.

Baca juga >> Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

 

Anda pun ada masalah yang sama dengan Puan Farizan?

Beruntung sangat anda kerana anda berada di sini. Izinkan Ros bantu selesaikan masalah kulit anda.

Ambil langkah pertama dengan menghubungi Ros di 019-367 3245 sekarang.