Whitehead Dari Zaman Sekolah Dah Hilang

Assalamualaikum

Muka anda ada whitehead dan blackhead? Kalau tengok cermin, mesti geram tengok whitehead dan blackhead tu kan.

Dulu masa Ros studies, Ros ada cermin 2 muka. Satu yang cermin muka biasa. Satu lagi yang jenis macam kanta pembesar. Whitehead dan blackhead pun boleh nampak. 😉

Tiba hujung minggu, mesti pakai Biore Pore Strip. Setiap kali peel dari kanan ke kiri, wah.. Puas hati tengok whitehead melekat di situ.

Licin je hidung.

Sekarang ni, boleh je guna Makeup Action Remover. Whitehead dan blackhead pun boleh hilang.

Ros kongsikan pengalaman Puan Byte guna Makeup Action Remover ni. Whitehead beliau yang degil dari zaman sekolah dulu pun boleh hilang.

Jom tengok perkongsian beliau:

 

Bestkan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge