Apa Rahsia Akak Ini: Berat Badan Turun Dan Kulit Makin Cantik

Assalamualaikum

Anda berazam nak turunkan berat badan tetapi masih belum berjaya?

Apa kata baca perkongsian dulu perkongsian akak ini:

Saya mula makan Vivix sebab nak bagi sorongan pada suami. Dia ada ketumbuhan (cyst) di pangkreas. Pada mulanya suami tak nak makan, saya tak memaksa suami untuk makan Vivix tu tapi saya bagi tau bahawa pengambilan Vivix nie dapat mengurangkan/ melambatkan pembesaran cyst tersebut…
.

Lepas tu, suami mula makan apabila dia tengok saya makan Vivix tu… tapi tu la, tak lama pun dia makan dalam 2 ke 3 minggu.. Bila saya tanyakan apa yang dia rasa, rasa sakit berkurangan dari selalu, badan dia rasa cergas dan mood dia pun semakin baik. Mood tu dari segi melakukan kerja bertambah baik…
.

Pada masa yang sama, saya makan jugak Vivix tu tapi tak la macam suami saya kejap makan kejap tak. Saya konsisten makan Vivix tu sampai sekarang, saya dapati kesannya agak cepat, kulit muka saya yang berminyak dulu sekarang dah kurang tak la teruk macam dulu. Berat badan saya jugak semakin menurun, yang dahulunya tidak mahu berganjak dari angka 70kg ke 72kg sekarang dah mula menjejak ke angka 69kg dan ke bawah..

Ini saya baru makan Vivix dalam masa 1 bulan setengah sahaja tau… Saya tak perasan pun tentang berat badan ni makin mengecil, suami tegur “makan apa sekarang badan makin slim ni” malu pulak saya bila dia tegur begitu.. Kalau saya teruskan hasilnya pasti gempak kan?
.

Selalu saya akan makan Vivix sebelum sarapan. Kenapa boleh kuruskan badan ya Vivix ni? Vivix jugak boleh melancarkan sistem dalam usus kita, setiap hari mesti akan membuang 2 ke 3 kali. Samada kita makan banyak ke sikit ke pasti keesokan harinya kita akan ke tandas untuk membuang.
.

Dari luaran pula, tona kulit muka saya semakin sekata, lembut dan halus je.. Saya suka sangat, lagi-lagi kat bahagian hidung saya ni, dulu hitam dari permukaan kulit muka sekarang. Alhamdulillah… semakin cantik… Alamak terpuji diri sendiri pulak… sorry ya…

Kredit to:

SEPTEMBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX)
TESTIMONI 4: NOORBIHA BINTI ABU

Jika anda ingin mencuba apa yang akak ni amalkan, bolehlah whatsapp Ros di 019-367 3245.

Comments

    • SirapAnggur says

      Untunglah Rodhiah badan tak naik.
      Tapi kena bersenam juga. Paling mudah, buat je kerja rumah macam mop lantai ke sapu sampah ke. Mesti keluar peluh juga.

  1. Jesz says

    Wah, vicix the best ! Sy juga amalkan vivix .. Dan baru2 ne ada dtg rumah saudara .. Dia cakap ‘ ehh knpa mcm makin kuris’ walawehh!! Tak pernah dpt kena ckp mcm tu

    • SirapAnggur says

      Dah cuba vivix, mesti tahu betapa bestnya Vivix.
      Berbaloi amalkan untuk kesihatan jangka masa panjang.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge