Cara Nak Hilangkan Parut Jerawat

Assalamualaikum

Siang tadi ada adik manis ni, berumur 29 tahun message Ros nak tahu lanjut mengenai supplemen untuk parut jerawat.

 

Seperti kebiasaannya Ros akan tanya bagaimana, bila masalah parut dia bermula. Parutnya takde lah lama sangat. Bermula lebih 2 tahun lepas akibat suka picit jerawat.

 

Haa.. Bagi yang belum tahu.. Ni Ros nak bagitau..

 

Kalau ada jerawat, biarlah dia pecah sendiri. Ros tahu.. Anda geram sangat tengok benjolan merah-merah tu. Tapi tahankan diri dari pecahkan jerawat tu.

 

Jikalau dipecahkan.. Kesannya boleh memyebabkan muka anda berparut. Lagi teruk kalau berlubang. Jangan sampai nampak macam kawah di bulan pulak. Opss…

Jika nak hilangkan parut jerawat, penting untuk anda mengambil protein untuk ganti sel-sel yang berparut tadi. Protein merupakan makanan sel-sel kulit kita. Bila sel cukup protein, sihatlah sel-sel kita.

 

Serbuk protein yang sangat berkualiti yang Ros cadangkan anda ambil adalah Energizing Soy Protein. Ia dihasilkan daripada kacang soya yang tidak diubah genetiknya.

 

Lagi satu, anda juga digalakkan mengambil supplemen tinggi antioksidan seperti Vitamin C dan juga Vivix.

 

Jom Ros terangkan dahulu mengenai Vitamin C.

 

Satu tablet Vitamin C Shaklee mengandungi 500mg Vitamin C. Yang membuatkan Vitamin C Shaklee berbeza dengan Vitamin C lain adalah Vitamin C Shaklee didatangkan dengan teknologi pelepasan masa.

 

Maksudnya.. Vitamin C akan dibebaskan secara perlahan-lahan. Bukannya sekaligus 500mg masuk dalam badan setelah anda telan.

 

Setiap jam, 100mg Vitamin C akan dibebaskan ke dalam badan kita selama 5 jam.

 

Dalam tempoh 5 jam ini, tubuh anda akan menggunakannya untuk memperbaiki sel-sel yang rosak serta melindungi sel-sel daripada radikal bebas.

 

Satu lagi supplemen yang tinggi antioksidan adalah Vivix.

 

Anda nak tahu tak, dalam Vivix ada satu bahan namanya Resveratrol. Resveratrol dalam Vivix ini sangat berkuasa sehingga 10 kali ganda berbanding supplemen Resveratrol yang lain.

 

Terdapat 4 mekanisme tindakan Vivix. Salah satunya adalah memperbaiki sel daripada peringkat sellular.

 

Bahan yang terdapat dalam Vivix terbukti dalam kajian klinikal melindungi sel DNA daripada rosak. Yang rosak, akan diperbaiki. Jadi, hanya berlaku duplikasi sel-sel yang sihat sahaja.

 

Dengan ini, parut jerawat di wajah anda akan semakin pudar dan rata. 🙂

 

Bila tanya berapa lama akan nampak kesannya… Susah betul Ros nak jawab. Sebabnya ia berbeza mengikut keadaan kulit wajah anda, pemakanan anda serta beberapa faktor lain lagi.

 

Yang penting, anda sebenarnya kena konsisten amalkan 3 supplemen ini. Kalau makan pun selang sehari, makan bila teringat, agak-agaknya boleh nampak kesan tak?

 

InsyaAllah Ros akan guide anda dengan cara makan yang eksklusif untuk mendapatkan kesan yang memuaskan.

 

Boleh hubungi Ros di 019- 367 3245 untuk dapatkan Set Parut Jerawat ini. Jom mulakan misi pudarkan parut jerawat sekarang!

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge