Produk Untuk Wanita Yang Inginkan Kulit Berseri

Assalamualaikum

Ada sorang adik ni kan, masih belajar lagi, whatsapp Ros minggu lepas. Tanyakan harga ESP.

Bulan lepas dia dah dapatkan ESP dengan Vitamin C. Hasil kumpul duit selama sebulan lebih.

Ni mesti dia nak kumpul lagi duit nak beli ESP pula. Sebotol Vitamin C kan tahan lama sikit. ESP dia nak habis dah lah tu.

Sebenarnya kan.. Ros kagum dengan adik ni sebab sanggup kumpul duit nak atasi masalah kulit dia. Masih belajar, mesti nak kena jimat duit poket yang dia dapat kan.

Lagi satu, dia budak lelaki tau.

Nak seribu daya, taknak seribu dalih kan.

Siapa nak kulit makin cantik, mesti akan usaha cari penyelesaian.

Sedangkan adik yang di bangku sekolah menengah pun pilih supplemen selamat dan semulajadi, akak-akak mesti lagi bijak pandai buat penilaian kan. 

 

Wah.. cantiknya kulit dia ni.. Macam mana nak dapatkan juga kulit berseri macam dia ni?

Untuk wanita yang inginkan kulit yang cantik dan berseri, Ros cadangkan Set Radiant 4 ini.

Bagaimana Set Ini Membantu Menyerlahkan Keserian Kulit Anda?

 Membina sel-sel kulit yang sihat dengan serbuk protein berkualiti tinggi -> Energizing Soy Protein

 Menegangkan kulit dengan -> Collagen Powder

 Melindungi kulit daripada radikal bebas dengan -> Vitamin C

 Melembapkan kulit dengan -> GLA complex

 

Dah boleh bayangkan wajah anda makin berseri? Apalagi, cepat whatsapp Ros di 019-367 3245.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge