Pencuci Muka Youth Tiada Buih?

Biar betul pencuci muka takde buih?

Baru beberapa hari Ros memakai pencuci muka Youth ni.

Dah terbiasa dengan pencuci muka Nutriwhite yang picit sikit pun dan menghasilkan buih yang banyak, lain pulak dengan pencuci muka Youth ni.

Kat kotak pun dah tulis soap-free, memang betul takde buih langsung.

Masa mula-mula cuci muka tu macam tak puas pula cuci sebab takde buih. 😂 Tapi Ros teruskan juga urut-urut muka macam cuci muka.

Lepas dah bilas, wahhhh.. Tak rasa tertarik pun kulit. (Sebenarnya sebelum jumpa Nutriwhite, kebanyakan pencuci yang Ros guna, semuanya buat kulit rasa tertarik. Tegang yang memedihkan.)

Sama macam Nutriwhite, pencuci Youth pun buat kulit Ros tak pedih lepas dicuci. Pegang pun rasa lembut je.

Ros dah mula jatuh hati dengan Youth. ❤️
Kalau korang pakai Youth, confirm jatuh cinta dengan Skincare baru ni juga.

Walaupun baru keluar, tapi Youth ni dah di-Patent-kan dan dah dikaji selama 8 tahun.

Lepas dah betul-betul terbukti berkesan, baru dipasarkan. 😍

Yakinlah bila korang guna Youth.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge