Umur 40an Pun Masih Boleh Miliki Kulit Yang Cantik

Assalamualaikum

Dah namanya perempuan, memang tak boleh dipisahkan dengan keinginan untuk cantik.

Walaupun dah masuk 40an, wanita masih mahu kelihatan cantik dan bertenaga menguruskan keluarga.

Apa perasan anda bila anak tegur kulit anda makin kusam? Mesti tersentap kan.

Kalau suami yang tegur bagaimana ya? Aduh.. pedihnya hati. Tak sanggup dengar.

Dalam Islam memang disuruh wanita untuk kelihatan cantik di hadapan suami.

 

Bukan anda seorang je berada dalam situasi ni.

Ros kongsikan pengalaman Puan Rizatulrishah yang berumur 44 tahun. Jom baca.

 

Perkongsian Puan Rizatulrishah:

Alhamdulillah. Itulah ayat pertama yang dapat diungkap apabila bertanyakan bagaimana kehidupan saya dengan Shaklee. Syukur dengan nikmatNYa kerana asbab dengan bertemankan Shaklee saya dapat menikmati kesan yang baik dan sangat mempengaruhi kehidupan kini.
.

Saya Rizatulrishah bt. Mohd Shaharuddin seorang isteri berumur 44 tahun merupakan seorang ibu kepada 3 anak perempuan comel yang berbagai peringkat usia dari umur 13thn, 3thn dan 1thn 7 bulan. Kehadiran permata hati ini memerlukan saya memiliki kecergasan dari segi mental dan fizikal yang sihat untuk menjadi ibu atau ummi yang hebat untuk mereka serta mengimbangi kehidupan seharian mereka yang sentiasa cergas serta masih menyusukan anak ketiga.
.

Jika saya lemah, cepat letih, tidak bertenaga bagaimana saya perlu menjaga mereka di samping kerjaya hakiki saya yang juga memerlukan komitmen yang tinggi. Dari situlah saya belajar tentang produk Shaklee yang dapat membantu saya dalam mendapatkan keperluan nutrient serta menjadikan penampilan saya yang lebih sihat selepas saya dikurniakan lagi dua orang anak kecil yang comel dan bijak.
.

Anak sulung juga sangat menyokong kerana melihat Ummi yang nampak dah macam makcik makcik bawang….hahahaha….serabai, mula gemuk dan kusam. “Ok…Ummi have to do something.”….AND now…” I made it girls”
.

YOUTH Skincare…yes!!!! Memang fall in love lah kata orang. Saya memang mencari-cari produk yang selamat dan bebas dari bahan-bahan kimia yang berbahaya. Saya sangat berhati-hati dalam memilih produk skincare kerana kulit saya jenis yang sensitive dan dalam masa yang sama masih menyusu.
.

Pernah di zaman remaja masa belajar saya terjebak dengan produk yang akhirnya membuatkan kulit saya asyik naik jerawat dan berminyak. Nyesal tau masa tu. Dengan YOUTH Skincare kulit kusam, jerawat saya dapat dipulihkan. Parut jerawat pon dan pulih. Jeragat yang dah mula melambai-lambai nak menghiasi kulit pun dah tiada.
.

Bila dan masuk usia 44 tahun dah tentu garis-garis penuaan atau wrinkle dah mula wujud kan….Alhamdulillah dengan Youth keadaan ini dapat diatasi. Saya dapat lihat perbezaan dengan ketara. Memang tidak salah saya memilih YOUTH tambahan saya pula jenis spesies yang tidak suka bermekap tebal untuk menutup cela. Kini dah 1 bulan lebih saya menggunakan YOUTH. Jika ada yang tercari-cari set skincare bagi saya YOUTH lah jawapannya.

Well…apa yang boleh saya katakan keperluan vitamin atau supplement itu perlu untuk menampung kekurangan nutrient yang kita dapat dari makanan. Dapatkan panduan yang betul dan Shaklee adalah pilihan saya.
.

Alhamdulillah saya dah berjaya turunkan berat 3.5kg, kulit yang lebih sihat, kulit wajah yang berseri, tidak lagi kusam, kasar dan naik jerawat lagi, minda cergas dan bertenaga.
.

Saya juga belajar gaya hidup yang lebih sihat serta berpengetahuan tentang kesihatan. Terima kasih Allah atas segala-galanya. Terima kasih Shaklee kerana jadi ‘teman nutrient’ saya.

LOVE by RIZZ💖

 

Syukur.. Alhamdulillah. Asbab Shaklee, Puan Rizatulrishah mendapat kulit yang lebih sihat dan lebih bertenaga menjalani kehidupan seharian.

Bagi anda yang Nak tahu lanjut mengenai Skincare Youth, bolehlah hubungi Ros di 019-367 3245.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge