Tips Berbisnes Walaupun Ada Kerja Hakiki

Assalamualaikum

Harga barang makin naik. Nak buat macam kan. Yang tu kita tak boleh nak kawal.

Apa yang boleh kita buat adalah tambah pendapatan.

Ye lah kan..

Yang bekerja, gaji cukup makan je.

Yang masih belajar, elaun tak cukup. Tengah bulan kena makan maggi je.

Yang surirumah, walaupun duduk rumah nak juga bantu suami tampung perbelanjaan bulanan.

Tips bagaimana nak buat bisnes walaupun ada kerja hakiki/ sibuk dengan kerja rumah.

1. Buat to-do-list sebelum tido
2. Kurangkan aktiviti yang tidak berfaedah seperti menonton tv/drama, scroll FB, bergosip
3. Pilih bisnes online atau dropship
4. Kurangkan masa tido
5. Buat blog- tulis sekali, boleh promote berkali-kali di FB group

Semua ni perlukan pengorbanan. Yang sanggup berkorban je boleh rasa kemanisan hasil berbisnes di kemudian hari.

Setuju?

Panduan Memilih Makanan Yang Menyihatkan

Assalamualaikum

Di zaman yang serba moden ini, gaya hidup dan pemakanan kita bakal menentukan taraf kesihatan kita. Jika makanan segera yang kita pilih, penyakit pun akan ‘segera’ datang kepada kita. ­čÖé

 

 

Bagaimana nak memilih makanan yang menyihatkan?

  • Roti

Pilihlah roti gandum penuh berbanding roti putih. Pastikan roti tersebut mengandungi sekurang-kurangnya 3-4 gram fiber dan mengandungi kurang 100 kalori setiap keping.

Tips: Sesekali anda boleh bertukar kepada tortillas gandum dan roti pita gandum penuh.

 

  • Produk tenusu

Anda boleh memilih produk tenusu berdasarkan senarai di bawah:

  1. susu skim atau susu rendah lemak
  2. yogurt tanpa lemak atau yogurt rendah lemak
  3. keju tanpa lemak atau keju rendah lemak

Yogurt berperisa kurang menyihatkan kerana mengandungi gula dan kalori yang tinggi.

Tips: tambahkan buah-buah segar atau kering ke dalam yogurt kosong untuk memberikan rasa yang enak.

 

  • Buah-buahan

Pilih beberapa jenis buah-buahan pelbagai warna seperti oren, pisang, mangga, betik, tembikai dan strawberi.

Tips: Untuk menjimatkan belanja, pilih buah-buahan tempatan dan beli ketika musimnya.

 

 

  • Sayur-sayuran

Kita disarankan untuk mengambil 3 hidangan sayur sehari. 1 hidangan bersamaan dengan setengah cawan sayur. Jadi, pelbagaikan warna sayur-sayuran anda untuk mengelakkan kebosanan.

 

  • Ayam / Daging / Makanan laut

Kurangkan makan daging merah. Lebihkan makan ikan. Antara ikan yang boleh dipilih adalah salmon dan mackerel. Buang lemak dan kulit ayam sebelum memasak menu kegemaran anda.

Tips: Pilih ayam organik atau ayam yang tidak disuntik hormon.

 

  • Beras dan pasta

Pilihan yang sihat semestinya beras perang dan juga pasta gandum penuh.

Tips untuk bertukar ke beras perang:

Tambah sedikit beras perang dan masak bersama beras putih. Bila anda dah serasi dengan rasa dan tekstur beras perang, anda boleh kurangkan bahagian beras putih.

 

  • Snek

Sebagai kudapan sementara menunggu waktu makan, anda boleh memilih snek berikut:

  1. kraker gandum penuh
  2. buah-buahan kering seperti aprikot, kismis dan prun
  3. kekacang seperti gajus, walnut dan almond
  4. biji bunga matahari

Tips: pilih kekacang yang dipanggang dan tidak dicampur garam

 

Pastinya kita ingin menikmati hidup ni dengan gembira bersama anak cucu sehingga ke akhir hayat. Jadi, jagalah kesihatan dengan mengamalkan tabiat pemakanan yang baik. Pemilihan makanan yang sihat juga akan mengurangkan risiko terkena penyakit kronik seperti diabetes dan darah tinggi.

 

Jom ubah tabiat pemakanan demi kesihatan kita!

Live life to the fullest!

Resveratrol Mengurangkan Sakit Sendi Dan Lutut

Assalamualaikum

Resveratrol merupakan sejenis polifenol yang dihasilkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut untuk melawan serangan penyakit.

 

Di bawah adalah 5 sumber makanan yang mengandungi Resveratrol yang paling hebat.

Sumber: Preventdisease.com

Selain daripada itu, Resveratrol juga boleh ditemui dalam Polgyganum Cuspidatum dan juga wine merah yang dihasilkan daripada anggur merah.

 

Bagaimanakah nak dapatkan sumber Resveratrol yang halal di Malaysia?

Anda boleh mencuba supplemen Vivix Shaklee yang kaya dengan Resveratrol. Salah satu daripada 4 bahan utama Vivix adalah Polyganum Cuspidatum.

Ia juga disahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA).

 

Benarkah Resveratrol membantu kurangkan sakit lutut dan sendi?

Ada banyak feedback positif daripda pengamal supplemen Resveratrol Shaklee. Ros kongsikan satu testimoni yang pasti mengujakan anda terutamanya jika mak ayah anda berbadan besar.

Testimoni 1:

Selain sakit lutut yang diderita oleh si emak hilang, berat si emak juga turun. Badan rasa lebih ringan daripada sebelum ni. Wow..

Ini adalah bonus kerana satu cara nak kurangkan sakit lutut adalah dengan mengurangkan berat badan.

Sekarang si emak dah boleh solat tanpa sebarang masalah lagi. Turun naik tangga pun dah ok.

 

Testimoni 2:

Berdasarkan perbualan di atas, penderita sakit sendi sudah boleh solat seperti biasa setelah seminggu mengamalkan supplemen Resveratrol.

Beliau juga sudah boleh berjalan dan buat kerja rumah.

 

Boleh percaya ke supplemen Resveratrol ni bagus?

Oklah. Ros kongsikan pandangan seorang professor mengenai produk Shaklee.  Seorang professor perlukan bukti saintifik bukannya testimoni semata-mata.

Mudah-mudahan terbuka hati anda untuk mencuba Vivix.

Kenapa Professor ni terlalu setia dengan Shaklee?

  • Dia bukan jenis mudah percaya
  • Sebagai ahli akedemik, dia mahukan bukti saintifik, baru berani guna
  • Tapi, bila kajian Landmark Study dah buktikan vitamin Shaklee jauh lebih hebat daripada jenama lain, takde sesiapa boleh argue

Tak sabar nak berikhtiar dengan Vivix?
Segera whatsapp Ros di 019-367 3245.

Jatuh Katil Punca Sakit Lutut

Assalamualaikum

Berpesan-pesanlah pada mak ayah dan datuk nenek kita agar berhati-hati semasa bangun dari katil.

 

Malang tidak berbau. Kemalangan boleh juga berlaku di rumah malah berlaku di bilik tidur.

 

Jadi, bangunlah perlahan-lahan dari katil sebaik terjaga dari tidur.

 

Ros nak kongsikan satu cerita di mana seorang makcik ni mengalami sakit lutut akibat jatuh katil.

Bila sakit lutut, nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk. Duduk terlalu lama pun mengundang rasa sakit. Berdiri terlalu lama pun tak boleh.

 

Seksanya..

 

Ditambah lagi dengan usia mereka yang dah lanjut, proses pemulihan akan mengambil masa.

 

Makcik ni ada ambil supplement kalsium untuk kuatkan tulang. Tapi sakit lutut tetap ada.

 

Suatu hari, anaknya terfikir untuk beri maknya supplemen yang kaya dengan Resveratrol pula.

 

Berdasarkan pengetahuan anaknya, Resveratrol ni sangat power kerana boleh memperbaiki sel-sel yang rosak.

 

Walaupun mahal, anaknya tetap usaha ikhtiarkan beri supplemen tersebut kepada maknya.

 

Syukur Alhamdulillah, selepas 2 minggu, makcik tu kembali aktif seperti biasa. Tak sangka supplemen Resveratrol tu banyak membantu.

 

Anda boleh tengok sendiri perkongsian daripada si anak:

*** Disclaimer: Ini adalah perkongsian peribadi pengguna setelah berikhtiar dengan Vivix. Hasilnya mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendignos, merawat, menyembuhkan serta mencegah penyakit.

 

Suatu hari mak bagitau yang mak sakit lutut. Puncanya sebab mak jatuh katil. Umur mak dah 70-an maka proses pemulihan tu makan masa.

Mak dah consume Ostematrix ( supplemen kalsium ) tapi sakit masih belum surut.

Entah macam mana satu hari Allah ilhamkan “Apa kata suruh mak try Vivix ( supplemen Resveratrol )”. Padahal sebelum ni paling elak nak ambil tau pasal Vivix sebab paling mahal.

Tapi di sebalik harga tu tersorok keberkesanannya.

Alhamdulillah lepas consume 2 minggu, sakit lutut mak dah hilang dan mak aktif seperti sediakala.

 

Anda boleh juga baca Cara Kurangkan Sakit Lutut sekiranya sakit lutut mak ayah anda belum reda.

 

Berdasarkan perkongsian di atas, supplemen Resveratrol iaitu Vivix membantu memberi tenaga kepada warga emas dan melegakan sakit lutut.

Mahu dapatkan Vivix?

Hubungi terus Ros di 019-367 3245. Usah biarkan sakit lutut menyukarkan mak ayah anda beribadah kepada Allah.

Cara Kurangkan Sakit Lutut Agar Boleh Berjalan Seperti Biasa

Assalamualaikum

 

Masalah sakit sendi dan lutut tidak asing lagi di kalangan warga emas. Dah biasa sangat kita dengar rintihan mak, ayah dan mertua yang mengadu sakit lutut. Kesian sangat..

 

Tak larat nak berjalan ke masjid. Padahal masjid 100 m je dari rumah. Macam manalah nak pergi melawat anak cucu di negeri lain.

 

Kalau melawat cucu, mereka lebih suka duduk di rumah melayan cucu. Sesekali nak juga anak menantu bawa mak ayah berjalan-jalan di bandar.

 

Yelah.. bukan selalu mak ayah datang. Tapi, apakan daya.. sakit lutut membatasi pergerakan mak ayah.

 

Sama juga jika kita yang masih muda ni kalau sakit lutut. Banyak aktiviti harian terjejas. Boleh mengganggu prestasi kerja kalau tidak dirawat.

 

Beginilah keadaan lutut yang sihat dan lutut yang mengalami masalah.

3 Punca Utama Sakit Lutut

  1. Obesiti – berat badan berlebihan akan meningkatkan tekanan pada lutut
  2. Otot lemah – sendi pernah tercedera sebelum ini akibat kemalangan ataupun semasa bersukan
  3. Penuaan – semakin kita berusia, kesihatan tulang dan sendi semakin terjejas

 

Cara-cara kurangkan sakit lutut

  1. pakai tongkat untuk kurangkan tekanan pada lutut
  2. bersenam untuk memperbaiki tulang dan menjadikan sendi semakin fleksibel
  3. kurangkan berat badan sehingga mendapat berat badan ideal
  4. tuam sekeliling lutut dengan pek sejuk untuk kurang sakit dan bengkak atau dengan pek panas untuk legakan otot dan tingkatkan peredaran darah
  5. ambil supplemen yang kaya dengan Resveratrol dan amalkan juga Collagen Powder

 

Bagaimana Resveratrol dan Collagen membantu kurangkan sakit lutut?

Resveratrol membantu mengatasi keradangan pada sendi serta mencegah kerosakan pada tulang rawan. Ia juga membantu memperbaiki dan mengekalkan fungsi sendi yang sihat. Anda boleh amalkan Vivix Shaklee yang kaya dengan Resveratrol.

 

Collagen pula amat penting untuk memperbaiki dan mengekalkan tisu-tisu lembut di sekitar sendi. Jadinya, tiada lah bunyi krup krap krup krap setiap kali anda bergerak.

 

Berkesan ke supplemen Resveratrol daripada Shaklee ni?

Sebenarnya Vivix bukannya ubat untuk proses penyembuhan tau. Tetapi Vivix adalah supplemen atau vitamin untuk cukupkan nutrisi yang kurang.  Kita hanya berikhtiar untuk kurangkan sakit lutut ni. Selebihnya, kerja Tuhan.

 

Namun melalui pengalaman pengguna, Alhamdulillah ramai yang menunjukkan feedback dan respon yang positif. Jom lihat feedback daripada beberapa orang pengamal Vivix.

 

Testimoni 1:

 

Testimoni 2:

 

Anda boleh lihat testimoni lain di sini:

Sakit Lutut Akibat Jatuh Katil

Sakit Lutut dan Sendi Menyukarkan Solat dan Turun Naik Tangga

 

Doktor pun cakap supplemen Shaklee ni bagus.

 

Tak salah berikhtiar dengan supplemen yang kaya dengan Resveratrol untuk kurangkan sakit lutut.

 

Harga Vivix hanya RM 475 sebotol. Sekotak Collagen pula berharga RM 298. Pastinya ini pelaburan kesihatan yang menguntungkan berbanding berdiam diri tanpa sebarang usaha seolah-olah sakit lutut tidak mengganggu hidup ibu bapa anda.

 

Ros doakan anda mendapat manfaat daripada perkongsian ini.

 

Anda boleh terus buat pembelian untuk sebotol Vivix dan sekotak Collagen melalui button ORDER NOW di bawah.

Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh lah hubungi Ros di 019-367 3245. Ros sedia membantu. ­čÖé

Bagaimana Nak Menjaga Telomeres Daripada Memendek?

Assalamualaikum

 

Semalam Ros ada ceritakan pasal telomeres.
Betapa pentingnya menjaga telomeres kita daripada memendek dan rosak akibat faktor sekeliling seperti pencemaran, pemakanan dan gaya hidup.
Vivix merupakan satu-satunya supplemen yang mampu memperbaiki kerosakan sel-sel badan kita daripada peringkat DNA lagi.


Bila sel-sel badan kita sihat, risiko terkena penyakit kronik semakin rendah.


Kalau nak bandingkan kos perubatan dengan harga sebotol Vivix, harga Vivix amat berbaloi. Dengan RM 12k, anda dapat berbotol-botol Vivix tau.

 


Sempena promosi Vivix beli 6 percuma 1, anda boleh lindungi diri anda, pasangan, mak ayah dan mertua daripada penyakit kronik seperti kanser, diabetes, darah tinggi, gout dan sebagainya.


Hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga untuk dapatkan harga menarik.

Jagalah Telomere Anda Kalau Nak Awet Muda Selalu

Assalamualaikum

 

Apa itu Telomere?

Telomere adalah penutup di hujung kromosom kita.

telomeres

 

Untuk memudahkan korang faham, bayangkan telomere macam penutup plastik di hujung tali kasut.

 

Fungsi penutup plastik tersebut adalah untuk melindungi tali kasut tersebut agar senang nak dimasukkan ke dalam lubang tali kasut.

 

Bila penutup plastik ni semakin haus atau memendek, agak sukar korang nak masukkan tali kasut ke dalam lubangnya. Betul? Bila dah lama korang cuba masukkan, tapi tak masuk-masuk juga, maka terpaksalah korang tukar tali kasut yang baru.

 

Bayangkan juga kasut baru dengan penutup plastik di hujung tali kasut yang masih panjang dengan kasut lama dengan hujung tali kasut yang pecah-pecah.

 

Mana satu pilihan korang?
Pastinya korang nak keadaan seperti kasut baru tu kan.

 

Ok, sekarang Ros cerita pasal telomere pula.

 

Telomere ni tidak boleh diganti baru. Bila dah pendek, tak boleh nak dipanjangkan balik.

 

Apa akan terjadi bila telomere pendek?

 

Bila telomere semakin memendek, kita akan terdedah kepada banyak penyakit kronik seperti kanser dan juga penuaan serta kematian.

(Dalam kes kasut lama tadi, hayat kasut tu pun dah tak lama.)

 

faktor-faktor-penuaan

 

Telomere memang akan memendek sejajar dengan usia kita. Tapi kita boleh melambatkan proses pemendekan tersebut dengan mengamalkan Vivix Shaklee.

 

Satu kajian telah dibuat ke atas pengguna Vivix yang mengambilnya setiap hari selama 5 tahun. Hasil kajian menunjukkan telomeres mereka 40% lebih rendah kadar pemendekkannya. Umpama mereka yang berumur 40 tahun.

 

Sebab tu pengamal Vivix kelihatan awet muda.

 

Jadi, jagalah telomere korang elok-elok. Amalkan Vivix setiap hari.

Sembuhkan Luka Akibat Diabetes Atau Kencing Manis

Assalamualaikum

 

Boleh anda bayangkan betapa sakitnya bila jari anda terluka akibat terpotong pisau? Menitis air mata menahan sakit kan. Bayangkan pula bila ibu ayah anda ada luka di kaki.. Tentu tidak sanggup anda melihat luka tersebut.

 

Makin hari, makin besar pula luka tersebut. Sampai boleh nampak isi kaki tersebut.

 

luka-akibat-diabetes

 

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Ibu ayah anda mungkin tak tunjukkan kesakitan yang mereka rasai di hadapan anda. Tapi ketahuilah, mereka ingin kembali sembuh seperti sedia kala.

 

Ingin pergi solat berjemaah di masjid. Ingin pergi ke kebun melihat tanaman dan pokok buah-buahan yang mereka tanam dengan tangan sendiri.

 

Sebagai anak yang kasihkan ibu bapanya, Ros pasti anda sanggup lakukan apa sahaja demi kesihatan ibu ayah.

 

Ramai yang dah cuba supplement Vivix Shaklee untuk sembuhkan luka akibat diabetes atau kencing manis ni.

 

Baca juga >> Penjagaan Kaki Untuk Pesakit Diabetes <<

 

Vivix Shaklee merupakan sirap anggur yang tinggi dengan antioksidan yang membantu melindungi sel-sel badan dari kerosakan. Ianya satu-satunya supplemen yang mampu menembusi DNA manusia.

 

Ros kongsikan satu testimoni daripada Puan Nur Nitra.

 

sembuhkan-luka-akibat-diabetes-kencing-manis

 

Vivix & Luka Akibat Kencing Manis

 

Alhamdulillah..

 

Bila kita dapat bantu orang lain, sama menjadi semakin sihat atau dari sudut material, kepuasannya tak tergambar.

 

Hari ni saya nak share kegembiraan seorang anak. Ayahnya alami luka di kaki. Disebabkan ayahnya seorang pesakit kencing manis, sudah tentulah luka tersebut boleh menjadi semakin teruk.

 

Bermula awal tahun, lukanya kecil sahaja. Tapi lama kelamaan lukanya menjadi semakin besar sehingga menampakkan daging dan tulang kaki.

 

Kerana kasihkan bapa, anaknya menghubungi saya dan bertanyakan produk Shaklee apa yang bagus untuk ayahnya.

 

Alhamdulillah.. walaupun alami healing crisis, ayahnya tetap sabar dan konsisten dengan Shaklee. Daripada hanya mampu terbaring, ayahnya mula menjadi semakin segar dan bertenaga.

 

Membaca al-Quran selepas solat subuh bukan lagi perkara yang berat sejak sakit. Malah sekarang mampu turun ke kebun!

 

Saya sendiri yang ikuti perjalanan #ShakleeEffect ayahnya tersentuh hati.

 

Alhamdulillah.. dengan izin Allah, luka tersebut sembuh.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 sahaja untuk kegunaan sehingga 2 bulan. Sakit itu lebih mahal daripada harga Vivix.

 

Inginkan lebih penjimatan? Dapatkan terus Twin Pack Vivix. Anda layak mendapat:

  • keahlian percuma
  • penghantaran percuma
  • cash bonus pada bulan hadapan

 

Segeralah hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Vivix sebagai hadiah untuk ibu ayah anda yang disayangi. Usah tunggu sampai kaki yang luka tu terpaksa dipotong.

 

signature SA

Makan Vitamin Penyebab Dapat Penyakit Kronik?

Assalamualaikum

Pernahkah anda terfikir vitamin yang anda makan tu sebenarnya penyebab anda menghidap sakit kronik seperti diabetes, sakit buah pinggang, sakit jantung dan sebagainya?

makan-vitamin-penyebab-penyakit

Adakah semua vitamin sama je?

Awal-awal dulu Ros fikir macam tu juga. Rupa-rupanya tak sama.

Ada yang semulajadi, ada yang sintetik.

Ada yang berkesan untuk satu tujuan tertentu. Tapi bila makan vitamin atau supplemen, ada organ lain yang terjejas tanpa anda sedari.

 

Ros bagi satu contoh supaya anda lebih faham.

 

Anda makan vitamin untuk cantik. Supplemen untuk kecantikan kulit.

Masa anda makan tu, kecantikan luaran anda memang cantiklah. Kulit licin, flawless tanpa sebutir jerawat pun.

Tapi selepas bertahun-tahun mengamalkan supplement tersebut, tiba-tiba anda jatuh sakit.

Hasil pemeriksaan doktor, rupanya buah pinggang anda rosak akibat terlalu lama mengambil produk tersebut.

 

Ngerikan kalau doktor khabarkan berita ini kepada anda. Organ dalaman anda dah rosak teruk.

Sebab tu kena hati-hati dengan produk yang diambil.

 

Ros nak kongsikan dengan anda satu kajian yang membuka mata Ros tentang bahayanya ambil produk sebarangan.

 

Kalau tengok jadual di bawah ni, orang yang TAK MAKAN APA-APA SUPPLEMEN, peratusan kena penyakit kronik seperti diabetes, serangan jantung, strok dan sakit jantung lebih rendah daripada orang yang makan supplemen lain selain Shaklee.

 

landmark-study-risiko-makan-vitamin

Tapi kalau nak tahap kesihatan anda lagi baik, makanlah supplement Shaklee. ­čÖé

 

Kajian Landmark Study ni dibuat ke atas pengamal vitamin Shaklee yang dah makan Shaklee 20-30 tahun. Bukan yang baru makan 4-5 tahun.

 

So, memang menunjukkan kesan jangka masa panjang ambil supplemen. Bukan short term. Lagipun penyakit berbahaya bukan berlaku dalam 4 hingga 5 tahun. Semuanya hasil pemakanan dan gaya hidup kita bertahun-tahun sebelum tu.

 

Bertukar jenama, boleh mengubah hidup anda.

Nak bertukar ke vitamin Shaklee? Masih belum terlambat.

Anda boleh ikhtiarkan rawat diabetes dengan petua di entri >> Petua Hilangkan Diabetes <<

Whatsapp Ros di 019-367 3245 untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee.

signature SA

Alhamdulillah.. Bacaan Gula Dah Normal

Assalamualaikum

 

Dah puas mencuba pelbagai jenis rawatan untuk menurunkan bacaan gula anda?

 

Anda boleh cuba tips merawat diabetes yang Ros kongsikan di entri >> Cara Menurunkan Gula Di Dalam Darah <<.

 

Empat tips tersebut pun dah cuba tapi bacaan tetap tinggi? Apa kata anda teruskan dengan tips ke-5 iaitu mengamalkan supplement tambahan yang kaya dengan Resveratrol.

 

Di entri ini, Ros kongsikan tiga lagi testimoni pesakit diabetes yang mengamalkan supplement tambahan tinggi antioksidan ini. Supplement yang dimaksudkan adalah Vivix Shaklee.

bacaan-gula-normal

Anda boleh baca bagaimana Vivix membantu mengawal paras gula dalam darah di entri >> Petua Merawat Diabetes <<.

 

Jom tengok testimoni pertama.

 

Testimoni 1:

 

buku-checkup-diabetes

Salam semua.

Hari ni saya nak share testimoni merawat diabetes dengan Vivix oleh ayah saya sendiri.

Terbukti Vivix mampu membantu masalah diabetes.

Ni buku checkup abah saya.

Abah saya ni makan memang takde pantang. Kadang-kadang sehari tu sampai 3x bancuh kopi. Makan nasi memang berpinggan-pinggan. Ni semua memang musuh utama kencing manis la kan.

Hari tu bila sedar kaki dia dari sehari ke sehari makin bertukar color jadi hitam, plus ujian diabetes tak pernah bawah 10, doktor pun dah suruh suruh inject insulin setiap hari, baru la menggelabah nak cari alternatif lain.

Saya pun cadangkan Vivix.

Sekarang Vivix yang abah minum belum habis sebotol. Tapi report kesihatan abah memang memeranjatkan.

Dalam 4x ujian darah dibuat dalam sehari, cuma sekali je yang lebih 10.

Itupun sebab lunch dia makan nasi berpinggan-pinggan macam biasa.

Alhamdulillah.

 

Testimoni 2:

 

Ini kisah ayah Puan Anisah yang dah 20 tahun menderita diabetes.

bacaan-gula-kembali-normal

Ayah saya adalah penghidap kencing manis sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah sudah berada stage 4 dan perlu melakukan dialisis.

Selepas consume Vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal, dialisis tak perlu buat dan doktor ragu-ragu nak buat conclusion yang ayah bebas diabetes. Doktor macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah seperti orang normal tanpa masalah diabetes.

Alhamdulillah.

 

Testimoni 3:

 

bacaan-gula-makin-turun

 

Testimoni penghidap diabetes selepas seminggu mengamalkan minum Vivix Shaklee.

Alhamdulillah bacaan glukos makin turun hampir pada paras normal.

 

Kalau anda penghidap diabetes, ikhtiarkan dengan Vivix Shaklee. Mana tahu asbab Vivix, bacaan gula anda kembali normal.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475. Ianya tahan sebulan hingga ke dua bulan bergantung kepada cara makan yang diberi.

 

Dapatkan lebih penjimatan bila anda mendapatkan Twin Pack Vivix sekarang juga. Anda berhak mendapat:

  • Keahlian percuma berharga RM 69
  • Penghantaran percuma berharga RM 11
  • Cash back RM 38 pada bulan hadapan

 

Jangan sampai kaki anda tak sempat diselamatkan bila dah kena potong.

Segera hubungi Ros di 019-367 3245.

signature SA