Tubuh Lebih Bertenaga Walaupun Sibuk Bekerja Di Pejabat Dan Di Rumah

Assalamualaikum

Zaman sekarang wanita bergelar ibu kerap berasa letih selepas pulang dari kerja. Sudahlah letih dengan tugasan di pejabat. Lepas tu, perlu menghadap jem pula sebelum tiba di rumah.

Sampai di rumah, ibu masih belum boleh berehat. Perut dah berbunyi-bunyi minta diisi. Jadinya, menu yang simple-simple jadi pilihan kerana semua dah lapar.

Selepas makan dan solat, dapatlah ibu berehat sebentar. Selepas tu, perlu sambung lipat baju sambil layan anak-anak.

Masa ni lah nak tanya anak-anak apa mereka belajar di sekolah. Apa yang mereka main bersama kawan-kawan.

Pukul 10 lebih anak-anak dah mengantuk. Selepas anak-anak masuk tido, bolehlah si ibu teruskan hal-hal bisnes pula.

Coaching anak berbisnes, follow up customer, packing barang dan update blog. Sedar tak sedar, pukul 2 pagi.

Rutin yang sama berulang setiap hari. Memang si ibu sangat perlukan tenaga tambahan. Kalau tak, anak-anak tido, ibunya pun tido sekali.

Anda ibu yang bekerja sambil buat part time bisnes? Kerap letih? Perlukan tenaga tambahan?

Satu ikhtiar yang anda boleh cuba adalah dengan mengamalkan supplemen Resveratrol seperti Vivix.

 

Bagaimana Resveratrol membantu meningkatkan tenaga?

 

Resveratrol dalam Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam mitochondria yang merupakan penjana tenaga dalam sel-sel badan kita.

Bila sel-sel badan anda bertenaga, secara automatiknya badan anda pun bertenaga. Barulah tak letih.

 

Berapa harga sebotol Vivix?

 

Harga Vivix adalah RM 475 sebotol. Ianya untuk kegunaan sehingga 2 bulan.

Bonus tambahan yang bakal anda dapat bila amalkan Vivix adalah kulit bertambah licin dan anjal. Wow sangat kan.

 

Jom tengok satu testimoni:

 

Sori  Sis. I tadi sibuk. Kerja.

Baik sis. I dah rasa tubuh lebih fresh dan bertenaga.

Kulit pun nampak lebih licin dan anjal.

 

Untuk order, anda boleh terus whatsapp Ros di 019-367 3245 sekarang!

Senang Letih Dan Tidak Bersemangat? Apa Pelajar Ini Buat?

Assalamulaikum

Menjadi seorang pelajar universiti kadang kala memenatkan.

Selain menghadiri kuliah, pelajar perlu buat projek dan assignment yang diminta oleh pensyarah.

Setiap hari terkejar-kejar ke sana ke mari untuk siapkan tugasan.

Makan pun tak sempat. Sampai penat rasanya.

Tak boleh jadi ni. Tengok kawan sorang ni tak penat pun. Apa dia makan agaknya.

Tanya punya tanya. Kawan tu cakap dia minum supplemen Resveratrol.

 

Sama macam sorang lagi adik ni, Hanani namanya. Jom tengok testimoni Hanani.

 

Testimoni 1:

Perkongsian Adik Hanani:

Lepas seminggu rasa lebih cergas.

Ada yang tegur kulit nampak licin.

Tak rasa lapar sangat semasa sibuk.

 

Bestnya.. Kulit cantik pun dapat. Macam Kak Fazira, kulit dia makin cantik dan masalah rambut gugur dia pun dah berkurang. Ini testimoni KaK Fazira.

Testimoni 2:

Perkongsian Kakak Fazira Aziz:

Kulit sebelum ni kusam dan kasar,

rambut pula selalu gugur.

Selepas 2 botol Vivix, kulit wajah nampak moist dan halus je,

rambut pun dah kurang gugur.

 

Berapa Harga Vivix? Bagaimana Nak Dapatkan Vivix Pada Harga Yang Lebih Rendah?

Harga sebotol Vivix RM 475. Ianya tahan sehingga 2 bulan.

Mahalnya Kak Ros.. Tak boleh murah lagi ke?

Boleh.. Adik boleh dapatkan terus Twin Pack Vivix. Bila beli Twin Pack, adik layak mendapat manfaat berikut:

  • Vivix pada harga ahli yang 10% lebih rendah
  • Keahlian PERCUMA
  • Kos Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia
  • Cash Rebat pada bulan berikutnya RM 38

Adik boleh berjimat sehingga RM 150 tau.

Boleh whatsapp Kak Ros di 019-367 3245 untuk pembelian.

Kurang Fokus Dan Tidak Bersemangat. Bagaimana Nak Atasi?

Assalamualaikum

Pernah anda alami perkara ini..

Tengah buat sesuatu, tiba-tiba teringat ada kerja lain yang perlu disiapkan.

Bila buat kerja tu, terfikir pulak yang kerja tadi nak kena siap hari ni juga sebab esok busy.

Lepas tu, teringat pula yang ada report nak kena hantar juga.

Ishh.. nak buat mana satu ni. Terus bercelaru fikiran. Buntu tak tahu nak buat apa dulu.

Ishhh.. Malaslah nak buat. Mesti tak sempat siap punya..

Mulalah anda hilang motivasi.

Sebenarnya..
Bila banyak kerja perlu diselesaikan dalam masa yang singkat, anda perlu fokus dan bersemangat.

Masalah kurang fokus dan tiada motivasi sebenarnya berkait rapat dengan aktiviti neurotransmitter dalam otak.

Dalam otak kita, Dopamine berfungsi sebagai neurotransmitter yang akan bagi signal kepada sel-sel otak. Kekurangan aktiviti neurotransmitter membuatkan anda tidak dapat fokus dan tidak bersemangat.

Dopamine mempengaruhi bahagian otak yang mengawal fungsi motivasi, reward, gembira, pergerakan dan juga emosi.

Anda boleh ambil omega-3 untuk tingkatkan paras Dopamine dalam otak.

Jadi, daya tumpuan dapat dipertingkatkan dan buatkan anda lebih bersemangat nak melakukan sesuatu.

Omega-3 juga penting untuk fungsi kognitif otak iaitu kebolehan berfikir, memahami, analisa dan aplikasi.

Selain itu, Omega-3 juga bersifat anti-radang untuk memastikan sel-sel otak berfungsi dengan optimum.

Makanan yang sinonim dengan omega-3 adalah ikan salmon. Tuna dan kacang walnut juga sumber Omega-3 yang baik.

Ada lagi yang boleh bantu anda jadi lebih bersemangat dan fokus iaitu vitamin B6 dan B12. Ia juga menghindari diri anda daripada penyakit berkaitan otak seperti Alzheimers dan nyanyuk.

Contoh makanan yang kaya dengan vitamin B6 dan B12 adalah ikan, daging, telur, bijirin penuh dan kekacang.

Makanan yang kaya dengan fiber juga boleh tingkatkan daya konsentrasi dan motivasi dengan memastikan paras gula dalam darah normal. Jadi, sel-sel otak dan sel badan mendapat tenaga yang cukup untuk berfungsi dengan sebaik-baiknya.

Antioksidan seperti vitamin A, C dan E membantu melancarkan peredaran darah ke otak. Jadi, oksigen dapat dibekalkan ke seluruh sel-sel otak.

Sebagai kesimpulan, amalkan makanan yang disebutkan di atas untuk tingkatkan motivasi dan konsentrasi anda ketika bekerja.

Mudah-mudahan banyak kerja dapat diselesaikan.

Work smart tau. ūüôā

Letih Bekerja? Ikut Apa Yang Pemuda Ini Buat.

Assalamualaikum

Ada seorang pemuda ni, umur dalam 30-an. Baya-baya kita lah kan dia ni. Sepatutnya usia ni boleh bekerja dengan sebaik-baiknya.

Tapi..
Dia sering keletihan. Rasa penat yang amat. Padahal bukan kerja buruh kasar pun. Buruh kasar lagilah kesian. Kena kerja di bawah panas matahari dan angkut batu bata yang berat tu.

Dia ni kerja cikgu. Kerja cikgu pun rupanya penat tau sekarang. Kena mengajar budak-budak. Kena uruskan aktiviti kokurikulum lagi. Lepas tu buat report lagi. Mana tak penat..

Tak tahan dengan badan sendiri yang asyik penat je, dia pun cari penyelesaian.

Ada kawan ni syorkan suruh ambil supplemen tambahan.

Kata kawan tu..Penat tu salah satu sebabnya stress. Kerja banyak tak habis-habis.

Lepas tu badan dia kekurangan nutrisi walaupun makan banyak. Yang dimakan tu kebanyakannya lemak. Bila kurang nutrisi, otak pun lambat sikit nak tangkap- kurang efisien buat kerja.

Sebab tu bila dia dah mula ambil supplemen, rasa cergas terus. Badan pun lebih sihat. Bonusnya, berat pun turun sebab mood ok. Takde rasa nak makan banyak lagi.

Kalau tak minum Vivix, rasa tak syok..

Begitulah luahan pemuda tersebut kepada kawan yang syorkannya ambil supplemen.

Kalau korang macam dia ni juga, silalah ambil supplemen tambahan dan rasai sendiri perubahan positif macam pemuda ini.

Supplemen tu wajiblah si botol merah ni yang namanya glemernya, Vivix. Vivix ni dijamin selamat, siap ada Landmark Study lagi. Kalau botol lain, Ros rasa tak ada kajian klinikal ni.

Boleh whatsapp ke 019-367 3245 untuk tempahan dengan kod “tenaga” untuk harga istimewa.

Bagaimana Ibu Ini Mengatasi Keletihan Menguruskan Rumahtangga?

Assalamualaikum

Penat menguruskan rumahtangga hari ni? Bersabarlah wahai ibu-ibu. Ada ganjaran menanti anda nanti.
 
Makin ramai anak, makin banyak tenaga diperlukan. Masak sarapan, bagi anak makan, basuh baju, kemas rumah, layan anak main. Sedar-sedar dah tengahari.
Stressed Mom
 
Kalau takde tenaga, tengahari dah pancit. Rasa nak anak cepat-cepat nap supaya diri boleh rehat sebentar.
Ramai yang rasa macam ni?
 
Ros nak kongsikan citer Puan Khadeejah ni. Dari dulu dia ambil supplement nak tingkatkan tenaga selain untuk kesihatan. Mak-mak pun kena jaga kesihatan tau. Kalau mak yang sakit, macam mana nak uruskan keluarga.
Ok.. Sambung balik cerita Puan Khadeejah.
 
Bila anak bertambah, dia rasa macam tak cukup tenaga pula. Dia perlukan extra tenaga lagi untuk layan anak-anak dan menguruskan rumahtangga.
 
Lepas dengar feedback positif pasal satu supplemen ni, terus beliau cuba.
 
Tak nak lagi letih-letih memanjang. Banyak kerja tertangguh.
Bila letih, mood pun tak elok. Anak buat silap sikit, dah nak marah.
 
Lepas ambil supplemen tu, terus dia rasa lebih bertenaga, segar dan sedappp sangat badan.
 
Bila rasa bertenaga, banyak kerja boleh disiapkan dan dia pun happy je nak layan anak-anak.
 
 Ini perkongsian asal daripada Puan Khadeejah:

 

Apa yang Puan Khadeejah amalkan adalah 3 supplemen ini:
  • Vivix: meningkatkan kecekapan mitochondria untuk menjana tenaga di dalam sel-sel badan kita
  • Cinch Energy Tea Mix: penggalak tenaga semulajadi
  • Performance Drink: membantu meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara bendalir dalam badan.

 

Harga untuk Set Tenaga ini adalah RM 688.50. Inilah pelaburan terbaik untuk anda yang nak atasi masalah keletihan melampau.

 

Selain itu, anda bakal dapat bonus lain juga bila ambil set ini:

  • Kulit makin cantik
  • Nampak awet muda
  • Sistem imun yang¬†tinggi

 

Sangat berbaloi, kan.

Hubungi Ros di 019-367 3245 dengan menaip kod “tenaga” untuk dapatkan harga terbaik.

Rahsia Badan Lebih Cergas Dan Sihat

Assalamualaikum

Saban hari melakukan rutin harian yang sama membuatkan kita terasa bosan. Bila bosan, produktiviti pun menurun kerana tiada motivasi.

 

Dengan kerja pejabat yang tidak habis-habis, kita juga stress nak kejar deadline tugasan yang diterima. Stress juga buat kita makan banyak sehingga berat pun boleh naik.

 

Keluar rumah awal pagi. Berdepan dengan jem setiap hari. Balik ke rumah, matahari dah tenggelam. Masa bila nak bersenam. Bila berterusan macam ni, badan pun lemau je.

 

Macam mana nak kembali cergas dan rasa lebih sihat?

 

Salah satu ikhtiar yang anda boleh cuba adalah dengan mengamalkan supplemen tambahan yang tinggi antioksidan seperti Vivix.

 

Vivix kaya dengan Resveratrol yang berfungsi sebagai antioksidan untuk melindungi sel-sel badan anda daripada radikal bebas.

 

Radikal bebas ini termasuklah pencemaran udara, stress dan sinaran uv yang tinggi. Ia membuatkan kita rasa tak sihat dan senang diserang penyakit.

 

Jom tengok satu perkongsian ini.

Perkongsian daripada Wan:

Selepas mengamalkan Vivix, Wan rasa badannya lebih cergas dan sihat. Berat badan pun ada turun. Walaupun Wan baru je lepas operate tapi macam tak operate je. Cikgu-cikgu kat sekolah hairan kenapa Wan cergas sangat. Kalau tak minum Vivix tu, rasa macam tak syok je.

 

Disebabkan kesan yang dirasai oleh Wan sangat positif, dia sanggup kumpul duit untuk beli Vivix lagi. Sangat berbaloi dengan nikmat kesihatan yang dialaminya.

 

Ros pasti selepas anda mencuba Vivix, anda akan merasai kesan yang sangat positif juga.

 

Tak sabar nak dapatkan Vivix?

 

Hubungi Ros di 019-367 3245 segera untuk tingkatkan prestasi kerja anda. Baru boss sayang. ūüôā