Atasi Masalah Resdung Dan Jerawat Sekaligus

Assalamualaikum

Orang yang mengalami masalah resdung kerap bersin terutamanya pada waktu pagi. Selain itu, mereka juga kerap berasa gatal di bahagian hidung, kerongkong dan telinga. Boleh dikatakan satu mukalah terasa gatalnya. Memang perit. Kadang-kadang tu sampai sakit kepala dan melarat kepada demam.

Sesetengah orang yang ada resdung turut mempunyai masalah jerawat yang teruk. Ianya berkait dengan masalah resdung tadi. Bakteria yang menyerang rongga sinus yang tersumbat boleh menyebabkan nanah terjadi di bawah kulit. Akhirnya, keluarlah jerawat.

Ingin Ros kongsikan satu testimoni bagaimana nak hilangkan masalah resdung seterusnya mengatasi masalah jerawat juga.

Testimoni daripada Cik Norshahida Mamat

[KRISIS PEMULIHAN RESDUNG & JERAWAT SELAMA DUA BULAN YANG AMAT BERBALOI DENGAN PRODUK SHAKLEE]

Nama saya Norshahida Mamat dan berusia 23 tahun. Saya berasal daripada Terengganu dan masih lagi bergelar pelajar di sebuah kolej swasta.

Sebelum ini, saya menghadapi masalah resdung dan jerawat yang amat dahsyat sehingga mengganggu banyak tumpuan saya terhadap rutin harian. Setiap pagi, saya pasti akan mengalami masalah bersin yang teruk sehinggakan nak kelas pun saya rasa tak selesa.

Belum lagi bab jerawat yang penuh di wajah sehinggakan saya rasa malu dan seolah rasa rendah diri. Lagi-lagi bila time datang bulan.. bertambah meriah jerawat di wajah saya ni!

Masalah resdung ini bukan sahaja membuat bahagian hidung dan seluruh wajah saya menjadi gatal-gatal, malahan ada masanya sehingga tahap saya sakit kepala.

Keadaan ini amat mengganggu situasi saya sebagai seorang pelajar kolej.

Pada ketika itu, rawatan yang saya mampu dan tahu hanyalah bergantung dengan ubat-ubatan yang dapatkan daripada farmasi. Memang berkesan namun hanyalah sementara. Namun, jika saya stop aje makan ubat terus simptom-simptom tadi datang balik.

Akhirnya, mimpi ngeri saya mula tiba ke penghujungnya apabila saya bertemu dengan produk Shaklee di Facebook upline saya, Mami Ayu Adyani.

Setelah menceritakan masalah yang saya hadapi serta sessi konsultasi bersama beliau; saya disyorkan untuk mengambil Vivix sebagai permulaan dengan sukatan satu pada waktu pagi dan satu sudu pada waktu malam.

Selain itu, saya turut mengambil produk Shaklee yang lain iaitu kolagen, Alfalfa Complex, Vitamin C, Omega Guard dan ESP; dan masih mengamalkannya sampai hari ini.

Kesannya pada peringkat awal tidaklah seperti yang semua orang yang mengalami masalah seperti saya harapkan. Saya mengalami krisis pemulihan selama hampir 2 bulan lamanya.

Saya kerap mengantuk dan keletihan, semakin kerap bersin dan paling saya tak suka, makin banyak pula jerawat yang keluar. Namun, sebab saya dah aware mengenai hal ini semasa sessi konsultasi, maka saya teruskan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten.

Alhamdulillah.. berkat istiqomah dan sabar mengamalkan suplemen Shaklee seperti yang diajar oleh upline saya, dalam masa lebih kurang 9 bulan .. masalah resdung saya lama-kelamaan kian berkurangan dan beransur pulih.

Tiada lagi masalah bersin di waktu pagi dan paling best, jerawat di muka kian berkurangan! Malahan, kalau ada pun cepat kecut.

Saranan saya untuk anda semua di luar sana, cubalah produk Shaklee kerana suplemen Shaklee adalah semulajadi, tidak mengandungi bahan kimia merbahaya dan setiap satu produk telah menjalani ujian klinikal. Saya juga syorkan anda buat juga research tentang produk Shaklee yang sesuai dengan anda di samping mendapatkan konsultasi daripada SID yang boleh guide anda sehingga mendapat hasil yang diinginkan.

Juga, jangan lupa untuk sabar dan konsisten amalkan produk Shaklee ini. Sememangnya saya sangat berpuas hati dengan produk Shaklee dan konsultasi yang diberi oleh upline saya. Inilah Shaklee Effect saya!

Kredit to: SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3

Jika anda juga mengalami masalah resdung yang teruk, usah berlengah lagi. Jom atasinya sekarang. Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Set Resdung ni.

Atau anda juga boleh beli terus dengan Shaklee dengan klik SET RESDUNG. Penghantaran akan dibuat oleh pihak Shaklee samada mengguna courier GDex, Poslaju atau Citylink.
*Selepas pembelian, hubungi Ros untuk dapatkan cara makan eksklusif ya.

Semoga dengan kesabaran anda konsisten amalkan Set Resdung ni, masalah resdung dan jerawat anda selesai sekaligus.

Nak Atasi Masalah Jerawat Bernanah?

Assalamualaikum

Anda ada masalah jerawat bernanah?

Boleh cuba ikhtiarkan dengan supplemen Resveratrol iaitu Vivix.

Ros kongsikan satu testimoni bergambar. Anda boleh tengok sendiri perbezaan sebelum dan selepas amalkan Vivix.

Sangat ketara perbezaan kulit sis ini selepas amalkan Vivix. Masalah jerawat bernanah hampir selesai.

Anda pun boleh dapatkan kulit yang sihat dan bebas jerawat ni dengan Vivix.

Tak sabar nak cuba Vivix untuk hilangkan masalah jerawat bernanah?
Cepat-cepat hubungi Ros di 019-367 3245. Pembelian daripada Ros akan mendapat konsultasi eksklusif seumur hidup.

Apa tunggu lagi.. biar Ros bantu atasi masalah kulit anda.

7 Cara Mudah Menjaga Kulit Wajah Bagi Mereka Yang Bekerjaya

Assalamualaikum

Bagi mereka yang bekerjaya, penampilan diri amat penting, lebih-lebih lagi mereka yang sering berjumpa klien. Selain pemilihan pakaian, anda juga perlu memastikan wajah anda kelihatan berseri dan tidak kusam. Kulit wajah yang sihat dan berseri secara tidak langsung boleh meningkatkan keyakinan diri.

 

Ketika berinteraksi dengan klien, perlu ada eye contact. Pastinya klien anda akan memandang wajah anda ketika anda bercakap. Jadi, amat penting untuk anda menjaga kulit wajah anda.

 

Jom tengok 7 cara mudah untuk menjaga kulit wajah:

7 Cara Mudah Menjaga Kulit Wajah

 

  • Cuci muka sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Bagi yang memiliki kulit yang berminyak, anda perlu cuci muka dengan lebih kerap.

 

  • Pakai toner setiap kali selepas mencuci muka untuk menutup kembali pori-pori wajah yang terbuka semasa mencuci muka.

 

  • Sapu krim pelindung uv setiap kali anda hendak keluar untuk melindungi kulit daripada sinaran uv yang berbahaya.

 

  • Minum air sekurang-kurangnya 2 liter untuk memastikan kulit anda sentiasa terhidrat.

 

 

  • Kawal stress anda agar anda tak nampak tua sebelum masanya.

 

  • Tidur yang cukup iaitu sekurang-kurangnya 7 hingga 8 jam setiap malam.

 

Jika kulit anda tiada masalah yang besar, eloklah anda konsisten amalkan cara penjagaan wajah di atas. Pasti kulit anda kekal sihat dan berseri.

 

Bagi yang ada masalah seperti berjerawat, eloklah anda rawat kulit anda secepat mungkin sebelum bertambah parah. Boleh teruskan membaca entri Ros sebelum ni >> Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

8 Makanan Untuk Kulit Yang Sihat

Assalamualaikum

Makanan juga mempengaruhi kesihatan kulit. Selain elakkan makan makanan bergoreng dan berminyak, anda perlu amalkan 8 jenis makanan untuk kulit yang sihat di bawah ini:

 

8 Makanan Untuk Kulit Yang Sihat

 

  • Teh hijau: mengandungi antioksidan yang boleh mengelakkan kerosakan DNA. Teh hjau juga boleh mengurangkan keradangan. 

 

  • Minyak zaitun: mengandungi polifenol yang juga antioksidan untuk melindungi kulit. Kandungan polifenol yang tinggi boleh diperolehi daripada minyak zaitun extra-virgin. Minyak zaitun juga baik untuk melancarkan peredaran darah agar nutrien sampai kepada sel-sel kulit. 

 

  • Asid lemak Omega-3 dan Omega-6: melindungi kulit daripada menjadi kering. Antara sumber Omega-3 dan Omega-6 adalah biji bunga matahari, flaxseeds, kacang walnut, ikan salmon, sardin dan mackerel. 

 

  • Vitamin E: melindungi kulit daripada pancaran sinar uv yang merbahaya. Vitamin E juga agen anti-radang. Makanan yang kaya dengan vitamin E adalah bayam, minyak zaitun, kekacang dan juga sayur-sayuran berdaun hijau. 

 

  • Vitamin C: penting dalam penghasilan collagen. Vitamin C juga dapat meningkatkan sistem imun badan dan melindungi kulit daripada sinaran matahari. Selain itu, Vitamin C juga tinggi antioksidan untuk menghalang radikal bebas daripada merosakkan protein collagen dan elastin. Vitamin C boleh didapati daripada buah-buahan citrus, betik, kiwi dan buah beri. 

 

  • Vitamin A: membantu melembapkan kulit. Ini akan mengurangkan kulit kering dan mengelupas. Sumber Vitamin A yang baik adalah lobak merah, keledek dan sayur-sayuran berdaun hijau. 

 

  • CoQ10: membantu melindungi kulit daripada radikal bebas. Makanan yang kaya dengan CoQ10 adalah minyak ikan, kacang tanah dan juga bijirin penuh. 

 

  • Selenium: melindungi kulit daripada radikal bebas dan mengurangkan kedutan. Makanan yang kaya dengan Selenium adalah seperti tuna, roti bijirin penuh, daging, ayam, ikan dan makanan laut. 

 

Berdasarkan senarai di atas, amat penting untuk kita mengambil makanan yang kaya dengan antioksidan jika mahu kulit yang cantik.

Pernah dengar pasal Resveratrol?

Resveratrol juga sejenis antioksidan yang berkuasa untuk melambatkan penuaan. Jadi, pengamalnya akan kelihatan awet muda. Best kan?

5 Tips Dapatkan Kulit Yang Lembut

Assalamualaikum

Kecantikan wajah adalah impian semua wanita. Nak cantik, kenalah berusaha untuk dapatkannya. Orang yang dah ada kulit yang cantik juga, perlu menjaganya agar kecantikan kulit terpelihara.

Jom.. Ros kongsikan cara untuk dapatkan kulit yang lembut yang anda boleh cuba di rumah.

 

5 Tips Dapatkan Kulit Yang Lembut

 

Minum Air

Anda perlu minum air sekurangnya 2-3 liter air setiap hari. Minum air masak tau. 2 liter ini tidak termasuk jus atau minuman manis.

  • Kebaikan: Air membantu untuk singkirkan toksin daripada badan anda

 

Tomato:

  • Ambil sebiji tomato dan blend halus
  • sapu di wajah anda dan biarkan selama 10 minit
  • bilas dengan air yang bersih
  • kalau ada jerawat, sapu dan biarkan selama satu jam dan bilas
    • Kebaikan: melembutkan kulit, mengecilkan pori-pori wajah, mengecutkan jerawat

 

Madu:

  • sapu madu di seluruh wajah
  • biarkan selama 10 minit
  • bilas dengan air sejuk
    • Kebaikan: melembutkan kulit

 

Daun Lidah Buaya

  • ambil gel lidah buaya
  • sapu di seluruh wajah
  • bilas dengan air suam
    • Kebaikan: mengekalkan kelembutan kulit, memudarkan jerawat

Betik

  • lenyek beberapa ketul betik yang masak ranum
  • sapu di seluruh wajah
  • biarkan selama 15 minit
  • bilas dengan air suam
    • Kebaikan: melembutkan kulit, menanggalkan sel-sel kulit yang mati

 

Mudah bukan?

Bolehlah anda cuba rawat wajah anda dengan bahan-bahan di atas. Kos rawatan di rumah ini juga murah.

Selain daripada itu, amalkan juga rutin penjagasn wajah yang sesuai dengan kulit anda. Kalau anda belum tahu kulit anda jenis apa, bolehlah baca entri ini >> Cara Nak Tentukan Jenis Kulit Muka.

Pssst.. ada satu lagi tips nak dapatkan kulit lembut. Baca entri >> Rahsia Nak Dapatkan Kulit Yang Lembut 🙂

Rahsia yang bukan lagi rahsia.

Rahsia Nak Dapatkan Kulit Yang Lembut dan Tidak Kering

Assalamualaikum

Tak kira lelaki atau perempuan, semua orang tak menggemari kulit yang kering dan kasar.

Kulit yang kering juga kerap menggelupas. Nak pegang pun tak best, kan.

 

Jadi bagaimana nak mendapatkan kulit yang lembut dan lembap?

Selain memastikan pengambilan air cukup setiap hari iaitu 2-3 liter, anda juga boleh mengambil supplemen untuk bekalkan nutrisi kepada kulit anda.

Supplemen yang dicadangkan ini tiada bahan kimia berbahaya. Ianya selamat dan semulajadi.

Jom tengok testimoni Puan Fazira Aziz yang gembira dan berpuas hati dengan kulitnya selepas mengamalkan supplemen tinggi Resveratrol ini.

Testimoni 1:

Dah masuk botol ke 2 Vivix. Obvious part dengan kulit saya, moist dan nampak halus je especially kat kulit wajah. Ira juga try makan untuk rambut sebab gugur banyak. Even tak buat treatment, dah kurang gugur. Alhamdulillah. Senang makan Vivix ni sebab sekali suap je untuk total wellness.

Bagaimana Supplemen Resveratrol membantu dalam kesihatan kulit?

Resveratrol merupakan antioksidan semulajadi yang banyak ditemui dalam kulit anggur gelap. Untuk pengetahuan anda, Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali ganda berkuasa berbanding produk Resveratrol yang lain. Ini telah dibuktikan dalam ujian klinikal.

Untuk kulit kelihatan muda, kulit kita memerlukan collagen dan elastin. Akan tetapi collagen dan elastin banyak dirosakkan oleh radikal bebas dari persekitaran kita seperti pencemaran udara dan juga sinaran uv yang tinggi.

Di sinilah peranan Resveratrol- meneutralkan kerosakan akibat radikal bebas ni. Jadi, collagen yang dihasilkan dapat menyokong struktur kulit kita. Collagen juga penting dalam penggantian sel-sel yang mati dengan sel-sel baru.

Dengan pengambilan supplemen Resveratrol yang konsisten, kulit akan lebih lembap, tidak kasar dan lebih anjal.

 

Ros nak kongsikan satu lagi testimoni untuk tatapan anda.

Testimoni 2:

Berdasarkan perbualan di atas, pengguna Vivix ini gembira kulitnya bertambah cantik. Bukan diri dia sendiri je yang perasan. Orang sekeliling terutamanya Encik Suami pun perasan. Siap puji lagi.

Rasa macam nak berjoget je bila si dia memuji yang kulit kita makin cantik kan. Memang kita nak cantik untuk suami seorang je kan. 🙂

Teruja dah nak dapatkan Vivix? Hehe.

 

Berapa Harga Vivix dan Bagaimana Nak Dapatkan Vivix?

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan sehingga 2 bulan. Anda boleh order terus hari ini dengan klik di sini >> ORDER NOW.

Untuk penjimatan hebat, Ros cadangkan anda dapatkan terus Twinpack Vivix. Dengan Twinpack Vivix, anda layak mendapat keistimewaan berikut:

  • Pembelian Vivix pada harga ahli
  • Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia
  • Keahlian Shaklee PERCUMA
  • Cash Bonus pada bulan berikutnya

Tak sabar nak memiliki kulit yang lembut dan lembap ?

Kenalah hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga. 🙂

Cara Nak Tentukan Jenis Kulit Muka

Assalamualaikum

Tahukah anda pemilihan produk penjagaan kulit bergantung kepada jenis kulit yang anda miliki? Sebab itu, pengeluar produk kecantikan akan melabel produk mereka samada sesuai untuk kulit jenis berminyak, normal dan sebagainya.

Secara umumnya, terdapat 4 jenis kulit muka iaitu kulit jenis normal, jenis berminyak, jenis kering dan kulit kombinasi.

Jika anda belum tahu jenis kulit anda, anda boleh buat 4 langkah mudah ini untuk tentukan jenis kulit anda.

Cara Tentukan Jenis Kulit Muka

 

1. Cuci muka dengan pencuci muka yang lembut dan lap kering dengan tuala muka yang bersih.

2. Tunggu sehingga sejam. Elakkan memegang muka dan memakai apa-apa produk penjagaan wajah dalam tempoh ini.

3. Ambil tisu dan tekap-tekap lembut di muka.

4. Tentukan jenis kulit muka anda berdasarkan ciri-ciri di bawah:

  • pori tidak jelas kelihatan
  • tidak berminyak
  • tidak menggelupas
  • lembut

Jika kulit anda selepas sejam memiliki ciri-ciri di atas, anda memiliki kulit jenis normal.

Seterusnya,

  • tisu kelihatan berminyak
  • pori nampak besar
  • kulit muka berkilat

Ciri-ciri di atas menunjukkan anda memiliki kulit jenis berminyak.

Yang ketiga,

  • kulit menggelupas
  • kulit tegang
  • pori kecil

Ciri-ciri ini menunjukkan kulit anda jenis kering.

Yang terakhir,

Jika kulit anda mempunyai kombinasi ciri-ciri di atas, anda memiliki kulit kombinasi. Untuk kulit kombinasi, kebiasaannya bahagian T-zone adalah berminyak. Bahagian lain sama ada jenis normal atau kering.

 

Boleh rujuk gambar di bawah untuk gambaran yang lebih jelas.

Dah tahu kulit anda jenis apa?

Selepas menentukan kulit anda jenis apa, senanglah anda nak pilih produk penjagaan wajah yang sesuai. Setiap jenis kulit, lain cara penjagaannya.

Bagi yang ada masalah jerawat, bolehlah baca entri Ros sebelum ini >> Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

Penting untuk kita jaga kulit agar tidak nampak tua sebelum masanya.

Kenapa Kulit Boleh Berkedut Dan Tidak Anjal?

Assalamualaikum

Kulit kita terdiri daripada 3 lapisan iaitu epidermis, dermis dan lemak subcutaneous.

Lapisan yang berkedut itu adalah daripada lapisan dermis.

Sebelum tu, Ros terangkan dahulu mengenai lapisan yang paling atas sekali iaitu lapisan epidermis. Ia bertanggungjawab untuk melindungi kita daripada benda-benda di persekitaran kita seperti debu dan habuk.

Dermis merupakan lapisan yang tengah yang terdiri daripada salur darah, liang peluh, kelenjar minyak. Ia juga membantu kita merasa benda kerana deria sentuhan terletak di sini.

Terdapat 2 jenis protein di lapisan dermis iaitu collagen dan elastin. Kedua-duanya penting untuk keanjalan kulit, elak kedutan dan garis halus.

Seiring dengan pertambahan usia, penghasilan collagen oleh badan kita semakin menurun terutamanya bila masuk umur 30-an.

Faktor sekeliling seperti pemakanan dan pencemaran juga menyumbang kepada penurunan keupayaan badan untuk hasilkan collagen.

Elastin pula akan buatkan kulit kita elastik atau fleksibel. Elastin menyokong struktur kulit kita. Kekurangan protein elastin akan membuatkan kulit kita kendur dan tidak anjal.

Jadi, kedua-dua protein ini sangat penting untuk memastikan kulit kita tegang dan tidak berkedut.

Mesti anda taknak kulit berkedut kan.. Pastikan anda mengambil cukup protein setiap hari.

Ok, seterusnya lapisan yang ketiga.

Lapisan kulit yang paling bawah adalah lapisan lemak subcutaneous. Lapisan lemak ini penting untuk kawal suhu badan kita serta melindungi organ-organ penting.

Walaupun bagaimana pun, terlalu banyak lemak subcutaneous pun tak bagus juga.

Sesiapa yang perutnya buncit tu, teballah lemak subcutaneousnya. Di entri lain, Ros cerita pasal lemak subcutaneous ya.

Ingat pesan Ros pasal protein tadi tau kalau nak kulit anjal dan tiada kedutan.

Sekarang Kulit Berseri Tanpa Jerawat

Assalamualaikum

Cik adik ni ada masalah jerawat sejak dari zaman sekolah lagi.

Seperti yang kita tahu, masa remaja hormon tak stabil. Kelenjar minyak keluarkan banyak sebum. Sebum ni fungsinya untuk melembapkan kulit.

Tetapi bila banyak sangat sebum, kulit muka kelihatan berminyak sangat.

Sebum yang terlalu banyak ditambah lagi dengan kotoran dan debu yang melekat di wajah akan menyebabkan liang roma tersumbat.

Bila bakteria penyebab jerawat datang, jerawat jadi makin merah dan membengkak.

Stress betul adik ni bila jerawat naik seketul di pipi kanan. Belek pula pipi kiri, ada jerawat tak. Tak puas hati lagi, belek pula dahi ada jerawat tak kat situ.

Akhirnya, dari jerawat ada kat pipi kanan je, jerawat merebak ke bahagian dahi pula. Tu sebab tangan suka sangat pegang-pegang muka.

Bila dah masuk 20-an ni, adik ni ada kesedaran untuk atasi masalah jerawat yang dihadapi tu. Dia rasa malu sangat tengok muka sendiri. Rasa menyesal picit jerawat dan pegang-pegang muka masa sekolah dulu.

 

Adik ni ternampak iklan kat bawah ni- KULIT BERSERI TANPA JERAWAT

Dulu, muka saya penuh jerawat. Rasa malu sangat nak jumpa orang.

Kemudian saya jumpa produk Shaklee, ESP, Vitamin C, Vivix dan konsisten makan.

Sekarang kulit saya bersih, rasa lebih yakin. Happy sangat.

 

Sama pula macam kes dia. Malu nak jumpa orang.

Jadi, adik ni pun ambillah 3 supplemen ni.

  1. ESP untuk memperbaharui sel-sel kulit
  2. Vitamin C untuk mengecutkan jerawat
  3. Vivix untuk mengurangkan keradangan dan memperbaiki sel-sel yang rosak

Boleh baca juga entri >> Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

 

Kak Ros memang syorkan adik-adik ambil set ni kalau adik-adik nak atasi masalah jerawat penuh di muka.

Boleh whatsapp Kak Ros di 019-367 3245.

Izinkan Kak Ros bantu adik-adik dapatkan kulit wajah yang bersih, sihat dan cantik. InsyaAllah.

Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat

Assalamualaikum

Terdapat banyak produk untuk hilangkan jerawat di luar sana. Kebanyakan produk ini menggunakan satu bahan aktif yang dipanggil Benzoyl Peroxide.

Benzoyl Peroxide boleh menghilangkan jerawat. Ya boleh. Tetapi bukan untuk jangka masa yang panjang. Hilang sekejap, lepas tu muka berjerawat balik.

Produk yang mengandungi Benzoyl Peroxide mendedahkan anda kepada risiko lain seperti kulit kering, gatal dan rasa terbakar bila terdedah kepada matahari.

 

Jadi, apa cara yang selamat?

 

Bertukarlah kepada produk yang semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya. Kulit anda perlu dirawat daripada dalam iaitu dari peringkat penghasilan sel-sel kulit.

Sel-sel kulit yang mati akan diganti dengan sel-sel baru yang lebih sihat. Jadi, keadaan kulit anda akan bertambah baik dari masa ke semasa.

 

Sebelum Ros terangkan dengan lebih lanjut bagaimana produk semulajadi boleh hilangkan jerawat, jom tengok beberapa testomoni.

Testimoni 1:

Sebelum ni bekas jerawat ketara sangat. Tambah pula garis halus kat muka menonjol

Sejak amalkan Vivix, kulit muka makin halus, bekas jerawat makin kecut, garis halus muka makin kurang, kulit pun lebih anjal

 

Testimoni 2:

Ros kongsikan satu testimoni bergambar untuk anda lihat sendiri kesan penggunaan produk Shaklee yang bersesuaian untuk atasi masalah jerawat.

Jika sebelum menggunakan produk Shaklee, jerawat akak ni  penuh satu muka. Di pipi ada. Di dagu dan dahi pun ada. Selepas 2 minggu, wah.. makin licin kulit akak ni.

 

Jeles tengok kulit akak ni? Jom Ros kongsikan satu lagi testimoni bergambar. Bagi anda jeles lagi.. Hihi.

 

Testimoni 3:

Teruja kan.

Anda pun boleh dapatkan kulit yang sihat dan cantik macam mereka. Hanya bekalkan nutrisi yang sesuai untuk kulit anda dan konsisten amalkan setiap hari.

 

Cadangan Set Kesihatan Kulit Yang Lengkap

 

Ros cadangkan anda ambil 4 supplemen ini untuk dapatkan kulit yang sihat dan cantik.

Set Kesihatan Kulit terdiri daripada supplemen berikut:

  • ESP: sumber protein utama untuk penghasilan sel-sel baru yang sihat
  • Vitamin C: membantu dalam mencerahkan dan juga firmkan susunan sel-sel kulit
  • Vitamin E: membantu mengatasi keradangan akibat jerawat serta memudarkan parut jerawat
  • Vivix: berfungsi untuk membaiki sel-sel yang rosak dan melindunginya daripada radikal bebas

 

Istimewanya, dalam Vivix terdapat satu bahan yang dipanggil Resveratrol. Resveratrol ini memainkan peranan penting dalam mengatasi masalah jerawat.

 

Bagaimana Resveratrol membantu atasi masalah jerawat?

 

Satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan saintis University of Oxford mendapati Resveratrol mampu mematikan bakteria penyebab jerawat lebih baik daripada benzoyl peroxide.

Benzoyl peroxide telah digunakan sejak berkurun lamanya untuk atasi masalah jerawat. Tetapi keberkesanannya hanya untuk jangka masa yang singkat.

Selain itu, Resveratrol juga membantu mengurangkan keradangan dan kemerahan yang disebabkan oleh jerawat.

Resveratrol juga membantu menyerlahkan seri wajah ( kulit nampak pinkish) dengan menghasilkan sel baru yang lebih sihat.

 

3 Sebab Kenapa Anda Perlu Ambil Vivix Shaklee?

 

Sebab pertama adalah kerana kandungan Resveratrol dalam Vivix amat tinggi. Untuk pengetahuan anda, Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih berkuasa berbanding produk Resveratrol yang lain.

 

Sebab kedua adalah produk Shaklee adalah hasil kajian yang dijalankan oleh doktor dan saintis PhD. Ia diterajui oleh saintis yang memenangi Nobel Prize. Dijamin selamat, semulajadi dan berkesan.

Sebab ketiga adalah produk Shaklee mendapatkan sijil Halal dari ISA (Islamic Services of America) dan ISA diiktiraf oleh JAKIM.

 

Berapa Harga Set Kesihatan Kulit ni?

 

Set Kesihatan Kulit ini berharga RM 890. Tak sampai ribu-ribu pun. Sangat berbaloi untuk produk semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya yang dipantau proses penghasilannya sehinggalah kepada proses pembungkusannya.

Set ini tahan untuk kegunaan sehingga 2-4 bulan.

 

Bagaimana Nak Beli?

 

Anda boleh order terus Set Kesihatan Kulit dengan Shaklee di sini >>  ORDER NOW. Pembayaran boleh dibuat dengan kad debit atau kad kredit. Penghantaran pula akan dibuat samada oleh GDex, Citylink atau Poslaju.

Lepas tu, tunggu je parcel anda dihantar sampai ke pintu rumah,

Dah terima parcel, terus whatsapp Ros di 019-367 3245  untuk cara makan eksklusif daripada Ros.

 

Jom dapatkan kulit yang lebih sihat dan cantik!