Lega Paras Gula Turun Dari 14.5 Ke 7.5 Dalam Masa Sebulan

Assalamualaikum

Bila disahkan menghidap diabetes, hati mesti rasa risau yang amat sangat. Diabetes ni boleh membawa kepada pelbagai masalah kesihatan yang lain seperti buah pinggang rosak, mata makin rabun, luka lambat sembuh dan sebagainya.

Jadi, untuk elakkan anda daripada mendapat masalah kesihatan yang lebih buruk, eloklah anda berikhtiar untuk turunkan bacaan gula.

Anda boleh baca entri Cara Untuk Kawal Bacaan Gula ni.

Salah lagi ikhtiar yang anda boleh lakukan adalah dengan mengamalkan supplemen yang kaya dengan Resveratrol.

 

Bagaimana Resveratrol dapat membantu mengawal kadar gula dalam darah?

  • memperlahankan Sindrom Resistansi Insulin
  • mengawal kepekatan glukosa dalam darah
  • mencegah pembentukan protein AGE

 

Ini satu testimoni seorang penghidap diabetes yang berasa lega bacaan gulanya turun selepas mengamalkan supplemen kaya Resveratrol iaitu Vivix.

 

Jom tengok satu testimoni.

Berdasarkan perbualan melalui applikasi Whatsapp di atas, si kakak ni berasa sangat lega paras gulanya turun. Ini apa yang si kakak ni tulis:

Akak ada kencing manis.. Akak try makan Vivix abang akak sebab dia tak nak minum kan. Dari 14.5 boleh turun 7.5 after minum tanpa henti for 1 month. ( 1 teaspoon every morning).. ubat klinik makan juga.. tapi akak skip makan ubat malam. Sekarang Vivix tu dah tinggal sikit.. tu yang nak buat stok baru.

 

Harga Vivix

Sebotol Vivix berharga RM 475. Ianya untuk kegunaan sehingga 2 bulan.

Boleh anda bayangkan jika anda kena dialisis setiap minggu kerana buah pinggang rosak akibat diabetes, berapa kos anda perlu keluarkan? Jika nak bandingkan dengan kos rawatan tersebut, harga Vivix jauh lebih rendah bukan?

Ros pasti anda sanggup melabur wang untuk kesihatan anda yang tiada gantinya itu.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk order. Ros akan bantu anda sebaik mungkin untuk turunkan bacaan gula anda ke paras normal.

Darah Beku Merebak Ke Sebelah Kanan Kepala Sehingga Strok

Assalamualaikum

Tekanan darah tinggi boleh membawa kepada masalah kesihatan yang lebih teruk iaitu serangan jantung dan strok.

Jangan disangka orang yang kurus itu sihat. Bila diperiksa, rupanya tahap kolesterolnya tinggi. Organ dalamannya seperti jantung dikelilingi oleh lemak visceral yang banyak.

Bahaya ni.

Ambillah langkah pencegahan dari sekarang kalau anda sayangkan diri sendiri dan keluarga.

 

Seorang anak telah kongsikan cerita ayahnya yang strok yang bermula daripada masalah darah tinggi.

Anda boleh baca sendiri di bawah ni.

Perkongsian daripada Asnie FaisIzzull

Testimoni abah sendiri

Sejarah sakit abah 2012 tidak boleh dikenang.. Tiba-tiba je abah jatuh sakit.. sakit yang boleh membawa maut..

Darah tinggi yang melampau membawa ke serangan jantung dan pendarahan dalam kepala.. berkampung di hospital Klang hampir sebulan.. di PPUM  2 minggu. darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yang paling kami tak mahu ingat abah lupa siapa yang ada disekelilingnya.. sebak pulak..

Kalau nak cerita memang panjang.. tapi  kini dah 3 botol Vivix abah consume.. kesihatan abah makin pulih.. Alhamdulillah.. dulu siapa jangka abah boleh berjalan kembali, bawa motor keliling kampung, pergi masjid.. pergi ke pasar.

 

Pasti anda boleh bayangkan kos perubatan yang tinggi perlu ditanggung untuk memulihkan pesakit strok ini.

Anda boleh juga berikhtiar dengan supplemen yang tinggi Resveratrol dan Polifenol seperti Vivix untuk meningkatkan peluang pesakit kembali sihat.

Perlu diingatkan supplemen Vivix bukannya ubat yang menyembuhkan. Vivix adalah supplemen untuk memperbaiki sel-sel otak yang rosak. InsyaAllah dengan izin-Nya.

Anda boleh juga baca entri Tips Untuk Elak Strok ni.

Sebotol Vivix berharga RM 475. Harga ini lebih rendah daripada kos anda berulang-alik ke hospital untuk rawatan.

Bila anda dapatkan 2 botol Vivix, anda berpeluang mendapat keahlian Shaklee secara percuma, bonus tunai pada bulan hadapan dan juga kos penghantaran ke seluruh Malaysia secara percuma.

Jimat banyak bila anda beli 2 botol Vivix.

Hubungi Ros di 019-367 3245 dengan segera untuk pembelian. Pasti anda nak orang yang anda sayang kembali sihat seperti sebelum ni.

Kisah Benar Pesakit Strok Yang Mengalami Masalah Pertuturan

Assalamualaikum

Boleh anda bayangkan bila orang tersayang kita diserang strok, lebih-lebih lagi bila suami yang kena?

Suami yang sebelum ni keluar mencari rezeki untuk keluarga, kini terlantar di katil hospital. Mujur si isteri kuat, tabah dan tidak berputus asa berikhtiar untuk pulihkan suami.

Ros nak kongsikan dengan anda kisah suami Puan Hafza yang terkena strok pada April 2014.

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Kerana kasihan anak-anak yang rindu nak bergurau dan bermain dengan ayah mereka, Puan Hafza berikhtiar juga dengan supplemen kaya Polifenol dan Resveratrol.
Anda boleh baca kisah suami beliau di bawah:

Saya Hafza Aein.. Ini suami saya yang mengalami Stroke pada APRIL 2014. Doktor mengesahkan otak kirinya membengkak dengan cepat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Saya bersetuju tanpa berfikir panjang kerana tiada pilihan lain.

Pada MEI 2014, suami masih lagi tidak sedar dan doktor memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami. Samada tidak dapat mengingat siapa diri dia dan ahli keluarga atau boleh ingat tapi cepat lupa ataupun mengalami masalah pertuturan.

Alhamdulillah. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun, saya berikan VIVIX, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap. Suka saya bila doktor cakap macam tu.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.

 

Bagaimanakah Vivix boleh membantu?

 

Vivix dirumus khas daripada 4 tumbuhan botani iaitu Muscadine Grape, Japanese Knotweed, Purple Carrot dan juga Elderberry.

Secara ringkasnya, Vivix mampu memperbaiki sel-sel yang rosak sehingga ke peringkat DNA.

Anda boleh baca selanjutnya bagaimana kandungan Vivix membantu pesakit strok dalam entri >> Tips Untuk Elak Strok.

Kesihatan orang tersayang anda sangat bernilai. Ikhtiarkan lah dengan Vivix yang berharga RM 475 sebotol.

 

Inginkan lebih penjimatan?

 

Dapatkan terus 2 botol Vivix di mana anda berpeluang mendapat keahlian Shaklee secara percuma. Selain itu, kos penghantaran juga ditanggung percuma ke seluruh Malaysia. Dan yang paling best sekali adalah.. anda akan mendapat cash bonus pada bulan berikutnya.

Sangat menguntungkan bila anda menjadi ahli Shaklee. Pembelian berikutnya anda boleh dapatkan Vivix pada harga ahli.

Apa tunggu lagi,  ikhtiarkan orang tersayang anda yang diserang strok dengan supplemen tinggi Resveratrol ini.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk pembelian dengan segera. Ros akan berikan konsultasi eksklusif buat customer Ros.

Ikhtiar Untuk Penyakit Kronik Seperti Kencing Manis, Gout Dan Darah Tinggi

Assalamualaikum

Anda menderita kecing manis, gout atau darah tinggi? Sedang mencari ikhtiar untuk penyakit anda? Anda berada di tempat yang betul.

Ada satu ikhtiar yang anda boleh lakukan iaitu dengan mengamalkan supplemen tinggi antioksidan dan kaya dengan Polifenol dan juga Resveratrol.

Apa itu Polifenol dan Resveratrol?

Polifenol adalah sekumpulan fitokimia yang ditemui dalam tumbuhan dan juga buah-buahan yang melindungi tumbuhan dan buah-buahan tersebut daripada penyakit.

Polifenol dan Resveratrol dapat menghalang radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel badan kita.

Supplemen yang mengandungi Polifenol dan Resveratrol yang tinggi dapat melindungi sel-sel badan kita serta memperbaiki sel-sel badan yang rosak.

 

Anda boleh mencuba Vivix daripada Shaklee.

Untuk pengetahuan anda, Vivix mengandungi 98% Resveratrol asli berbanding produk lain. Di dalam Vivix terdapat 15 jenis Polifenol. Bila Polifenol ini digabungkan dengan Resveratrol, ia menjadikan Vivix 10 kali ganda berkesan.

 

Ros kongsikan 3 testimoni Vivix untuk penyakit kronik.

Testimoni Kencing Manis

Perkongsian daripada Puan Naimah Wahab:

Ayah kawan yang ada kencing manis, walaupun bacaan stabil tapi terkena jangkitan kuman semasa harungi banjir dulu hingga terpaksa buang bahagian isi kaki yang buruk.

Salah satu vitamin yang diambil adalah Vivix. Alhamdulillah, dalam 2-3 atau 3-4 bulan, isi tumbuh sepenuhnya.

 

Testimoni Gout

Perkongsian daripada Puan Zarith Sofia:

Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding.

Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yang dah bertahun ambil tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula!

Syukur Alhamdulillah.

 

Testimoni Darah Tinggi, Strok

Perkongsian daripada Puan Nida Syam:

Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. Lepas tu, kolestrol level memang high. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengok mak.

In the end, saya bagi Vivix. Paling best tengok muka mak berseri dah. Makcik-makcik cakap kembali muda. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dia tak payah makan pun okay. Mak lebih cergas dan sihat.

Alhamdulillah syukur. Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami.

 

Harga Vivix Shaklee

Sebotol Vivix berharga RM 475 dan tahan sehingga 2 bulan. Untuk mendapatkan harga yang lebih menjimatkan, anda boleh lah mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Jika anda membeli 2 botol Vivix, anda layak mendapat manfaat berikut:

  • FREE keahlian Shaklee berharga RM 69
  • FREE postage berharga RM 11
  • Cash bonus pada bulan berikutnya

Menarik kan?

Segera Whatsapp Ros di 019-367 3245 untuk pendaftaran dan pembelian Vivix. Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat anda dapat tingkatkan kesihatan anda.

Tips Untuk Elak Strok Atau Angin Ahmar

Assalamualaikum

Strok atau angin ahmar terjadi apabila salur darah tersumbat seterusnya menyebabkan bekalan darah ke bahagian tertentu di otak terganggu. Apabila sel-sel otak di bahagian tersebut tidak menerima bekalan oksigen secukupnya, sel-sel tersebut boleh mati atau rosak. Ini boleh menyebabkan fungsi badan yang dikawal oleh bahagian otak yang rosak itu terjejas.

 

Jenis-Jenis Strok

 

Terdapat 2 jenis serangan strok:

  • Strok Iskemia
  • Strok Haemoragik
Sumber : medicinenet.com

Strok Iskemia berlaku apabila saluran darah di otak tersumbat akibat darah beku.

Strok Haemoragik pula adalah strok yang disebabkan oleh saluran darah di otak lemah atau pecah sehingga berlaku pendarahan di dalam otak.

Golongan yang berisiko terkena serangan strok adalah mereka yang mempunyai kencing manis, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi dan juga mereka yang kuat merokok.

 

Tips Untuk Elak Strok

 

Jika anda atau ahli keluarga berisiko terkena serangan strok, eloklah anda segera berikhtiar dengan:

  1. berhenti merokok
  2. kawal bacaan gula dalam darah
  3. amalkan pemakanan yang sihat
  4. amalkan gaya hidup yang sihat
  5. amalkan supplemen kesihatan yang kaya dengan Resveratrol

 

Di Malaysia anda boleh dapatkan supplemen Resveratrol yang dipanggil Vivix daripada pengedar Shaklee yang sah..

 

Bagaimanakah kandungan bahan utama dalam Vivix membantu mengurangkan derita pesakit strok?

 

Vivix dirumus khas daripada 4 bahan semulajadi iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan juga Japanese Knotweed. Ia terhasil selepas bertahun-tahun kajian dijalankan oleh barisan saintis.

Resveratrol yang terkandung dalam Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah serta menghalang pengoksidaan kolesterol jahat (LDL) yang boleh menyebabkan serangan jantung.

Elderberry pula membantu melindungi tubuh daripada penyakit jantung, strok dan serangan jantung.

Purple Carrot membantu menjaga kesihatan salur darah, platlet, dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Vivix juga mampu mengaktifkan sel-sel pengawalan genetik yang merosot akibat serangan strok.

Kesimpulannya, Vivix dapat membantu orang yang berisiko diserang strok dan pesakit strok dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal.

 

Ros kongsikan beberapa testimoni pesakit strok dan kesan yang dirasai mereka selepas mengamalkan supplemen Resveratrol ini untuk tatapan anda. Kesan adalah berbeza-beza mengikut individu.

 

Testimoni 1:

Mak saya kena warded disebabkan hypertensi yang mengakibatkan stroke dan kolestrol yang tinggi.

Selepas amalkan Vivix, paras darah makin turun, mak makin cergas dan bertenaga. Yang penting orang tegur mak makin muda dan berseri.

 

Testimoni 2:

Alhamdulillah.. bapa saudara dah boleh jalan. Hanya Allah maha penyembuh.

Alhamdulillah. Usaha dan ikhtiar mesti kena buat.

Kami beri Vivix 3 atau 4 ml setiap hari. Bawa pergi fisio. Bagi semangat dan galakan dia berjalan.

 

Testimoni 3:

Salam. Nampak macam ok sikit minggu ni.

Tekanan darah dia pun dah normal. Kitorang bantu dia berdiri dua tiga hari ni.

Alhamdulillah boleh berdiri, jalan-jalan sikit walaupun tak sepenuhnya. Kaki kiri dia masih belum kuat sangat lagi.

 

Anda boleh tengok testimoni lain di sini:

Pesakit Strok dah boleh jalan

Darah beku dah tiada

Pesakit Strok sedar dari koma

 

Mesti anda nak tahu berapa harganya kan. Sebotol Vivix berharga RM 475 sahaja. Ianya tahan sehingga 2 bulan. Harga yang berbaloi untuk dilaburkan demi menjaga diri anda daripada serangan strok.

 

Tak sabar nak dapatkan Vivix? Anda boleh klik terus button ORDER NOW di bawah.

Sekiranya, anda masih perlukan beberapa info mengenai Vivix, anda boleh whatsapp Ros di 019-367 3245.

Usah bertangguh lagi. Bimbang strok datang menyerang pada bila-bila masa yang anda pun tak tahu.

Sembuhkan Luka Akibat Diabetes Atau Kencing Manis

Assalamualaikum

 

Boleh anda bayangkan betapa sakitnya bila jari anda terluka akibat terpotong pisau? Menitis air mata menahan sakit kan. Bayangkan pula bila ibu ayah anda ada luka di kaki.. Tentu tidak sanggup anda melihat luka tersebut.

 

Makin hari, makin besar pula luka tersebut. Sampai boleh nampak isi kaki tersebut.

 

luka-akibat-diabetes

 

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Ibu ayah anda mungkin tak tunjukkan kesakitan yang mereka rasai di hadapan anda. Tapi ketahuilah, mereka ingin kembali sembuh seperti sedia kala.

 

Ingin pergi solat berjemaah di masjid. Ingin pergi ke kebun melihat tanaman dan pokok buah-buahan yang mereka tanam dengan tangan sendiri.

 

Sebagai anak yang kasihkan ibu bapanya, Ros pasti anda sanggup lakukan apa sahaja demi kesihatan ibu ayah.

 

Ramai yang dah cuba supplement Vivix Shaklee untuk sembuhkan luka akibat diabetes atau kencing manis ni.

 

Baca juga >> Penjagaan Kaki Untuk Pesakit Diabetes <<

 

Vivix Shaklee merupakan sirap anggur yang tinggi dengan antioksidan yang membantu melindungi sel-sel badan dari kerosakan. Ianya satu-satunya supplemen yang mampu menembusi DNA manusia.

 

Ros kongsikan satu testimoni daripada Puan Nur Nitra.

 

sembuhkan-luka-akibat-diabetes-kencing-manis

 

Vivix & Luka Akibat Kencing Manis

 

Alhamdulillah..

 

Bila kita dapat bantu orang lain, sama menjadi semakin sihat atau dari sudut material, kepuasannya tak tergambar.

 

Hari ni saya nak share kegembiraan seorang anak. Ayahnya alami luka di kaki. Disebabkan ayahnya seorang pesakit kencing manis, sudah tentulah luka tersebut boleh menjadi semakin teruk.

 

Bermula awal tahun, lukanya kecil sahaja. Tapi lama kelamaan lukanya menjadi semakin besar sehingga menampakkan daging dan tulang kaki.

 

Kerana kasihkan bapa, anaknya menghubungi saya dan bertanyakan produk Shaklee apa yang bagus untuk ayahnya.

 

Alhamdulillah.. walaupun alami healing crisis, ayahnya tetap sabar dan konsisten dengan Shaklee. Daripada hanya mampu terbaring, ayahnya mula menjadi semakin segar dan bertenaga.

 

Membaca al-Quran selepas solat subuh bukan lagi perkara yang berat sejak sakit. Malah sekarang mampu turun ke kebun!

 

Saya sendiri yang ikuti perjalanan #ShakleeEffect ayahnya tersentuh hati.

 

Alhamdulillah.. dengan izin Allah, luka tersebut sembuh.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 sahaja untuk kegunaan sehingga 2 bulan. Sakit itu lebih mahal daripada harga Vivix.

 

Inginkan lebih penjimatan? Dapatkan terus Twin Pack Vivix. Anda layak mendapat:

  • keahlian percuma
  • penghantaran percuma
  • cash bonus pada bulan hadapan

 

Segeralah hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Vivix sebagai hadiah untuk ibu ayah anda yang disayangi. Usah tunggu sampai kaki yang luka tu terpaksa dipotong.

 

signature SA

Alhamdulillah.. Bacaan Gula Dah Normal

Assalamualaikum

 

Dah puas mencuba pelbagai jenis rawatan untuk menurunkan bacaan gula anda?

 

Anda boleh cuba tips merawat diabetes yang Ros kongsikan di entri >> Cara Menurunkan Gula Di Dalam Darah <<.

 

Empat tips tersebut pun dah cuba tapi bacaan tetap tinggi? Apa kata anda teruskan dengan tips ke-5 iaitu mengamalkan supplement tambahan yang kaya dengan Resveratrol.

 

Di entri ini, Ros kongsikan tiga lagi testimoni pesakit diabetes yang mengamalkan supplement tambahan tinggi antioksidan ini. Supplement yang dimaksudkan adalah Vivix Shaklee.

bacaan-gula-normal

Anda boleh baca bagaimana Vivix membantu mengawal paras gula dalam darah di entri >> Petua Merawat Diabetes <<.

 

Jom tengok testimoni pertama.

 

Testimoni 1:

 

buku-checkup-diabetes

Salam semua.

Hari ni saya nak share testimoni merawat diabetes dengan Vivix oleh ayah saya sendiri.

Terbukti Vivix mampu membantu masalah diabetes.

Ni buku checkup abah saya.

Abah saya ni makan memang takde pantang. Kadang-kadang sehari tu sampai 3x bancuh kopi. Makan nasi memang berpinggan-pinggan. Ni semua memang musuh utama kencing manis la kan.

Hari tu bila sedar kaki dia dari sehari ke sehari makin bertukar color jadi hitam, plus ujian diabetes tak pernah bawah 10, doktor pun dah suruh suruh inject insulin setiap hari, baru la menggelabah nak cari alternatif lain.

Saya pun cadangkan Vivix.

Sekarang Vivix yang abah minum belum habis sebotol. Tapi report kesihatan abah memang memeranjatkan.

Dalam 4x ujian darah dibuat dalam sehari, cuma sekali je yang lebih 10.

Itupun sebab lunch dia makan nasi berpinggan-pinggan macam biasa.

Alhamdulillah.

 

Testimoni 2:

 

Ini kisah ayah Puan Anisah yang dah 20 tahun menderita diabetes.

bacaan-gula-kembali-normal

Ayah saya adalah penghidap kencing manis sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah sudah berada stage 4 dan perlu melakukan dialisis.

Selepas consume Vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal, dialisis tak perlu buat dan doktor ragu-ragu nak buat conclusion yang ayah bebas diabetes. Doktor macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah seperti orang normal tanpa masalah diabetes.

Alhamdulillah.

 

Testimoni 3:

 

bacaan-gula-makin-turun

 

Testimoni penghidap diabetes selepas seminggu mengamalkan minum Vivix Shaklee.

Alhamdulillah bacaan glukos makin turun hampir pada paras normal.

 

Kalau anda penghidap diabetes, ikhtiarkan dengan Vivix Shaklee. Mana tahu asbab Vivix, bacaan gula anda kembali normal.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475. Ianya tahan sebulan hingga ke dua bulan bergantung kepada cara makan yang diberi.

 

Dapatkan lebih penjimatan bila anda mendapatkan Twin Pack Vivix sekarang juga. Anda berhak mendapat:

  • Keahlian percuma berharga RM 69
  • Penghantaran percuma berharga RM 11
  • Cash back RM 38 pada bulan hadapan

 

Jangan sampai kaki anda tak sempat diselamatkan bila dah kena potong.

Segera hubungi Ros di 019-367 3245.

signature SA

Supplemen Untuk Pesakit Gout Agar Hilang Derita Sakit Seperti Dicucuk Jarum

Assalamualaikum

 

Gout terjadi apabila kandungan asid urik dalam badan terlalu tinggi. Asid urik yang berlebihan akan berkumpul di sendi dan tisu lembut sekitar sendi dan membentuk hablur atau Kristal. Ia menyebabkan sendi terasa seperti dicucuk jarum. Ouch.. Sakitnya. Supplemen untuk pesakit gout yang ingin Ros cadangkan ialah Sirap Anggur atau Vivix yang tinggi dengan Resveratrol.

 

Resveratrol dalam Vivix terbukti dapat menurunkan paras asid urik dalam badan. Kajian di Harvard Universiti mendapati kandungan Resveratrol dalam Muscadine Grape dan Japanese Knotweed sebagai antioksidan yang terbaik untuk merendahkan paras asid urik. Muscadine Grape dan Japanese Knotweed merupakan  bahan utama dalam Vivix.

 

supplement untuk pesakit gout

 

Kesian.. pesakit gout. Ada yang nak berjalan terpaksa memapah di dinding. Jalan pun perlahan je.

 

 

testi supplemen untuk pesakit gout

Perkongsian daripada Puan Zarith Sofia mengenai ayahnya yang menderita gout bertahun-tahun.

Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan sikit je, mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding.

Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yang dah bertahun ambil tu. Dan ayah boleh makan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan 2 bulan. Kalau anda beli 2 botol ( Twin Pack Vivix ) anda akan mendapat potongan 5%. Jimat kan.. Anda juga boleh order sendiri dengan menekan ikon di bawah. Pilih nak beli sebotol atau dua botol.

Baca juga >> Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix <<

button order nowHubungi Ros di 019- 367 3245 untuk order. Ros akan bantu dengan cara makan yang eksklusif untuk kesan yang terbaik.

signature SA

Supplement Untuk Pesakit Darah Tinggi

Assalamualaikum

 

Tekanan darah tinggi atau hipertensi adalah keadaan di mana tekanan darah di arteri meningkat. Kalau terus menerus di tahap 140/90 mmHg atau lebih, bahaya dah tu. Cepat-cepat lah ambil langkah turunkan tekanan darah. Kalau bapa mertua Ros, setiap kali balik kenduri mesti akan periksa tekanan darah tinggi beliau. Kalau makan banyak sangat daging atau nasi minyak, boleh menyebabkan tekanan darah beliau naik. Ros nak kongsikan satu supplement untuk pesakit darah tinggi dengan anda.

 

Supplement yang Ros maksudkan adalah Vivix atau sirap anggur daripada Shaklee. Vivix mempunyai kandungan antioksida yang tinggi dan kaya dengan resveratrol. Salah satu bahan utama Vivix iaitu Polygonum Cuspidatum dikatakan boleh menurunkan tekanan darah dan paras kolesterol dalam darah.

 

supplement untuk darah tinggi

 

Anda boleh tengok testimoni Puan Najihah ni. Tekanan darah mak beliau naik sampai 200. Jantung Ros sendiri berdegup kencang baca testimoni ni. 200 tu.. Tinggi sangat!

 

Testimoni:

 

testi supplement untuk darah tinggi

Perkongsian daripada Sis Najihah:

 

Saya ingat lagi.. awal tahun 2013 ni, dapat call daripada kampong. Mak call bagitau darah naik. 200 hoii.. Masa dnegar tu kecut perut. Takut sangat.. Sebab last year, ada sorang customer yang maknya kena strok sebab darah naik over 200. Yang kisah ni nanti kita story lain.

So nak jadikan cerita, saya pun belikan mak sebotol Vivix. Mak siap cakap.. “Boleh-boleh.. lagipun mak dah mimpi baik ni.. Rasa-rasa mak boleh baik minum ubat ko nih”. Hehe.. So masa balik kampong tu, memang sedih giler tengok mak. Terbaring.. Solat pun baring. Makan tak lalu. Nak pergi toilet pun kena papah. Nasib baik ada adik. 🙁 Malam tu juga bagi mak 1 sudu Vivix.

Esok pagi dalam kul 5:30 kitorang dalam bilik ni tersedar sebab denagr bising-bising kat hall.

 

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan 2 bulan. Kalau anda beli 2 botol ( Twin Pack Vivix ) anda akan mendapat potongan 5%. Jimat kan.. Anda juga boleh order sendiri dengan menekan button ORDER NOW di bawah. Pilih nak beli sebotol atau dua botol.

 

Baca juga >> Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix <<

 

button order now

Jangan tunggu sampai ibubapa anda kena strok. Cepat.. Hubungi Ros di 019 – 367 3245 untuk order. Ros akan bantu dengan cara makan yang eksklusif untuk kesan yang terbaik.

signature SA

Pesakit Strok Boleh Bangun Dan Jalan Selepas Mengamalkan Supplement

Assalamualaikum

 

Serangan strok boleh menyerang sesiapa sahaja termasuk yang tua atau muda. Strok boleh membawa kepada kelumpuhan kekal jika tidak dirawat dengan serta-merta. Di sini ingin Ros cadangkan anda memberikan Vivix kepada pesakit strok. Dengan pengambilan Vivix, ada pesakit yang kena mild strok menunjukkan kesan positif seawal 3 hari. Ada yang ambil masa sedikit berdasarkan tahap strok mereka. Jika konsisten, insyaAllah pesakit strok boleh bangun dan jalan sendiri.

 

Pesakit Strok Boleh Bangun Dan Jalan

Baca juga >> Bagaimana Merawat Pesakit Strok Yang Koma <<

 

Testimoni 1:

testi Pesakit Strok Boleh Bangun Katil Sendiri

 

Perkongsian Sis Nik:

 

Mak Mertua saya kena mild strok hari tu, alhamdulillah dalam 3 hari minum Vivix, dah boleh bangun katil sendiri.

 

Testimoni 2:

testi Pesakit Strok Boleh Jalan Pakai Tongkat

 

Kisah seorang ibu kena strok:

 

Mak saya kena strok 5 Nov lalu.. semalam genap sebulan.. tangan, kaki mak tak boleh gerak.. mak tak berapa boleh cakap.. Alhamdulillah… setelah hampir seminggu lebih mak minum Vivix.. hari ni mak dah boleh jalan pakai tongkat. Kaki pun dah boleh angkat tinggi, tangan dah boleh angkat Cuma tak boleh genggam lagi. Bercakap pun dah semakin ok.. Alhamdulillah.. doa saya sebelum habis cuti sekolah, mak dah boleh jalan Allah tunaikan.. Syukur sangat.. Vivix memang membantu mak.. Alhamdulillah.

 

Testimoni 3:

testi Pesakit Strok Boleh Jalan Sendiri

Satu lagi perkongsian ibu yang kena strok.

 

Alhamdulillah.. Arina ma kesayangan dah boleh jalan sendiri. Baru 7 hari mengambil Vivix dari Shaklee.

Pada 9hb Oct 2012 ma diserang strok. Seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak. Sedih teramat sangat dan tak tahu apa nak buat. Kesian ma.. Thank you Jiha kerana memperkenalkan Vivix kepada saya.

Hari pertama minum sesudu Vivix, jari tangan ma dah boleh gerak, hari kedua kaki ma boleh gerak dan harini ma dah boleh bangun dan berjalan sendiri.

Ya Allah syukur kehadratMu.

 

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Betapa bersyukurnya anak kepada ibu-ibu ini. Alhamdulillah.. ikhtiar dengan Vivix menjadi. Apa tunggu lagi? Hubungi Ros sekarang untuk bantu ibu atau bapa anda yang kena strok. Sanggupkah anda tengok mereka lumpuh sebelah badan?

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan 2 bulan. Kalau anda beli 2 botol ( Twin Pack Vivix ) anda akan mendapat potongan 5%. Jimat kan.. Anda juga boleh order sendiri dengan menekan ikon di bawah. Pilih nak beli sebotol atau dua botol.

Baca juga >> Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix <<

button order nowHubungi Ros di 019- 367 3245 untuk order. Ros akan bantu dengan cara makan yang eksklusif untuk kesan yang terbaik.

signature SA