Kurangkan Rabun Jauh Dengan Supplemen Resveratrol

Assalamualaikum

Ada orang tak suka pakai cermin mata sebab spek asyik melorot je. Pergi kedai spek, perketatkan engsel, lepas seminggu dua, longgar balik. Tunduk kepala, melorot lagi.

Ada yang tak suka pakai cermin mata sebab bila pakai tudung, muka nampak bulat. Nak bentuk tudung leceh. Mereka lebih suka pakai contact lens. Pakai je apa-apa jenis tudung, tak perlu risau muka kembang ke muka penyet ke.

Tapi pakai contact lens lama-lama tak bagus juga. Mata boleh jadi kering dan merah.

Nak cuba kurangkan rabun jauh anda tak?

Ros nak kongsikan satu testimoni ni, rabun jauh dia berkurangan selepas amalkan satu supplemen ni.

Kalau anda ada rabun jauh, anda boleh ikhtiarkan dengan supplemen Resveratrol Shaklee ni.

Nak dapatkan Vivix? Contact je Ros di 019-367 3245.

Apa Lelaki Ini Buat Untuk Kurangkan Rambut Gugur Dan Uban?

Assalamualaikum

Masalah rambut gugur amat merimaskan. Sekali sikat rambut, pasti ada rambut yang tersangkut di sikat.

Tiap-tiap hari macam ni, boleh botak kepala.

Masalah beruban juga boleh mengganggu penampilan seorang lelaki.

Bagaimana nak atasi masalah rambut gugur dan beruban?

Ros ingin kongsikan satu testimoni seorang lelaki amalkan supplemen Resveratrol daripada Shaklee.

Jom tengok perkongsian daripada isterinya.

Husband makan Vivix kurang dah gugur rambut dia.

Satu lagi yang memeranjatkan, uban dia bertukar hitam. Nampak perubahan dia. Dari akar rambut naik ke hujung ada perubahan warna. Asalnya semua putih, lepas tu start dari akar, jadi hitam pula.

Dia start tunjuk lagi. Sebab dia perasan uban tu dah lama, tiba-tiba dia cabut tengok dah berubah sikit jadi hitam.

Banyak sangat perubahan pada dia.

Alhamdulillah. Berkat konsisten amalkan supplemen Resveratrol Shaklee.

Resveratrol membantu memperbaiki sel-sel rambut yang rosak. Hasilnya rambut jadi lebih kuat dan sihat.

Selain itu, Resveratrol dalam Vivix juga merupakan antioksidan yang 10 kali ganda sangat berkuasa berbanding supplemen Resveratrol lain untuk melawan penuaan sellular. Sebab tu, bila amalkan Vivix, muka awet muda. Rambut hitam, uban pun tiada.

Nak berikhtiar dengan Vivix untuk masalah rambut gugur dan beruban? Hubungi Ros di 019-367 3245.

Bahayakah Kebas-kebas Jari Dan Tangan?

Assalamualaikum

Anda kerap terasa kebas di antara jari-jari? Kerap terasa seperti cucuk jarum tajam di pergelangan tangan dan tangan?

Anda mungkin mengalami Carpal Tunnel Syndrome (CTS). Syndrome ini biasanya terjadi akibat tekanan berlebihan di pergelangan tangan dan saraf median.

Orang yang berisiko terkena CTS adalah seperti mereka yang bekerja dengan computer, penulis, pemotong daging dan tukang cuci. Mereka ini banyak menggunakan pergerakan tangan dan juga pergelangan tangan.

Segeralah berjumpa doktor untuk pengesahan dan rawatan lanjut.

Ros ingin kongsikan satu testimoni seorang akak ni yang mengalami CTS yang berikhtiar juga dengan supplemen semulajadi yang kaya dengan Resveratrol iaitu Vivix.

Jom tengok testimoninya:

Doktor telah mengesahkan dia ada Carpal Tunnel Syndrome (CTS). Sebagai ikhtiar, dia mula amalkan Vivix dan Omega.

Vivix membantu meningkatkan kesihatan sendi.

Omega membantu mengurangkan keradangan dan bengkak.

Selepas 3 hari ambil Vivix dan Omega, sakit yang dirasai sebelum ini makin lega dan kebas-kebas tangan juga makin berkurangan.

Selepas seminggu, Wah! Memang dia terasa sangat perbezaannya. Badan rasa lain.

Alhamdulillah, asbab Vivix tangan akak ni makin pulih.

Anda juga menderita Carpal Tunnel Syndrome, hubungi Ros di 019-367 3245 untuk ikhtiar dengan Vivix dan Omega.

Bagaimana Lelaki Ini Dapat Berhenti Merokok Untuk Selama-lamanya

Assalamualaikum

Seperti yang kita sedia maklum, merokok membahayakan kesihatan diri sendiri dan juga orang sekeliling.

Jika anda dah berkeluarga, keluarga anda terdedah kepada penyakit berkaitan paru-paru dan jantung.

Mahukah anda sendiri yang menjadi punca kemerosotan tahap kesihatan keluarga anda?

Tentu tidak, kan.

Ada banyak cara yang anda boleh cuba untuk berhenti merokok.

Yang penting, anda betul-betul berniat nak berhenti dan hati kena kental untuk melawan segala cabaran dan dugaan yang datang.

Jom tengok apa yang Encik Huzair ni buat sampai boleh berhenti merokok dengan cepat.

Anda patut tiru apa yang dia buat juga.

Tonton ya video pendek ini.

 

Wah.. Gembiranya isteri dia. Tak perlu lagi hidu asap rokok yang membahayakan itu. Anak-anak mereka pun juga.

Ingin mengambil tindakan yang sama untuk bebas daripada ketagihan nikotin?

Benarkan Ros membantu anda. Hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga!

Rahsia Luka Bersalin Caesar Cepat Sembuh

Assalamualaikum

Sebagai seorang ibu, pengalaman melahirkan anak pasti tidak dapat dilupakan.

Betapa sakitnya menahan kontraksi, hanya ibu-ibu je yang tahu.

Tapi aneh sangat.. Sebaik sahaja bayi lahir, terus hilang kesakitan yang ditanggung sebelum ni.

Betul kan.

Bila tengok bayi yang dikandung telah berada dalam dakapan, syukur Alhamdulillah ke atas nikmat yang Allah bagi.

Walaupun bayi keluar ikut ‘tingkap’, syukur sangat semuanya dipermudahkan.

Bermulalah proses berpantang selepas itu.

Ibu bersalin secara pembedahan memerlukan penjagaan yang teliti untuk memastikan jahitan cepat kering dan sembuh.

Ingin Ros kongsikan satu rahsia agar luka bersalin caesar anda cepat baik.

Jawapannya ada dalam video pendek ini.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan produk yang sama macam Puan dalam video di atas. 🙂

Persediaan Menghadapi Masa Depan

Assalamualaikum

Pernah anda terfikir umur 60 tahun nanti, anda tengah buat apa?

Tengah main dengan cucu-cucu ke? Berada di rumah sendiri ke? Atau duduk di rumah orang tua? Sibuk melancong ke? Buat umrah tiap-tiap tahun ke?

Mudah-mudahan Ros masih panjang untuk sampai umur masa tu.

Sebenarnya masa berjalan dengan sangat pantas. Rasa macam baru je bersalin anak pertama. Sekarang anak dah masuk tiga.

Nanti anak-anak masuk sekolah, masuk uni, bekerja, berkahwin dan ada anak.

Masa tu nak ke kita bergantung kat anak-anak. Masa tu tak tahu lagi keadaan ekonomi negara macam mana.

Sebagai persediaan menghadapi masa depan, kita sendiri kena stabilkan kewangan untuk menghadapi usia emas nanti. Buat tabung untuk persaraan. Langsaikan hutang secepat mungkin. Beli hartanah. Beli emas dan sebagainya.

Masa muda ni lah nak kena pulun habis-habisan agar senang kehidupan kita nanti. Kalau boleh, cabar diri untuk buat bisnes walaupun masih bekerja. Duit yang banyak bukan untuk jadikan diri kita riak. Tetapi supaya kita dapat bantu lebih ramai orang, dapat keluarkan zakat 4 angka, dapat bersedekah tanpa berkira-kira.

Lagi satu, kita juga perlu menjaga kesihatan supaya nanti kita jadi orang tua yang sihat. Kalau jadi tua dan sakit, diri sendiri dan keluarga juga yang susah. Pilih lah untuk jadi tua yang sihat.

Ros syorkan anda amalkan vitamin dan supplemen tambahan seperti Resveratrol. Yang terbaik adalah Vivix Shaklee. Kandungan Resveratrol dalam Vivix telah terbukti secara klinikal dapat melambatkan proses penuaan.

Sebagai kesimpulan, bekerja lah kita sekuatnya sementara masih muda ini. Usah diabaikan aspek kesihatan. Ambillah supplemen tambahan untuk bekalkan nutrisi kepada tubuh kita agar kita sentiasa cergas dan sihat. Untung keluarkan duit untuk beli vitamin. Ianya pelaburan untuk kesihatan jangka masa panjang.

Akhir sekali, kita tetap akan jadi tua dan kita boleh merendahkan risiko nak kena penyakit kronik seperti diabetes dan strok dengan supplemen Resveratrol. Silap-silap orang tegur anda nampak awet muda lepas amalkan supplemen Resveratrol. 🙂

Kenapa Kita Perlu Ambil Supplemen?

Assalamualaikum

Seperti yang kita tahu, sekarang semuanya pantas. Sampaikan makan pun kita banyak pilih fast food. Drive je kereta ke restoran fast food, order, bayar, gerak lagi dua tiga meter, makanan siap!

Apa nutrisi kita dapat daripada makanan fast-food ni?
Ada nilai nutrisi ke?

Sebab tu, zaman sekarang kita kena top up dengan vitamin dan supplemen tambahan.

Walaupun dah makan makanan yang seimbang, bersenam, kita kena jugalah ambil supplemen untuk tingkatkan sistem imun badan.

Walaupun makan makanan berprotein, ayam-ayam tu ada yang kena suntik. Jadi, kenalah ambil supplemen untuk detoks keluar toksin-toksin tu.

Walaupun makan sayur, nutrien dalam sayur-sayuran kita dah kurang. Tanah kita sekarang dah kurang galian berbanding zaman tok nenek kita.

Banyak sebab sebanyak kenapa kita perlu ambil supplemen tambahan dari sekarang kan.

Jom amalkan supplemen. Pilihan Ros adalah yang selamat dan semulajadi.

Ikhtiar Penyakit Alzheimer’s Dengan Resveratrol

Assalamualaikum

Penyakit Alzheimer’s banyak dialami oleh warga emas. Orang kita panggil penyakit nyanyuk.

Bila seseorang itu nyanyuk, dia sukar mengingati sesuatu. Lupa letak barang kat mana. Lupa tadi nak cari apa.

Penyakit ini dikatakan berpunca daripada penggumpalan protein yang dipanggil beta-amyloid di antara sel-sel saraf dalam otak.

Ini menyebabkan sel-sel tidak dapat berhubung antara satu sama lain.

Otak juga mengalami keradangan akibat plak beta-amyloid ini.

Jika mak ayah anda mengalami penyakit ini, disarankan anda hadiahkan mereka supplemen yang kaya resveratrol seperti Vivix.

Vivix membantu mengurangkan keradangan dengan kandungan resveratrol dalam Vivix 10x ganda berbanding produk resveratrol yang lain.

Bagaimana Nak Perlahankan Proses Penuaan?

Assalamualaikum

Penuaan memang kita tak boleh nak elak. Tapi kita boleh perlahankan proses penuaan. Jadinya, umur 60 lebih nanti, kita masih kuat dan sihat. InsyaAllah.

Orang tua nampak muda dan masih sihat. Syukur. Sel-sel badannya sihat dan mati secara semulajadi.

Orang muda yang dah kena penyakit kronik seperti diabetes, macam mana pula? Sel-sel badannya mengalami penuaan yang tidak sihat akibat radikal bebas, toksin, makanan segera dan sebagainya.

Pernah anda terfikir kenapa kaki pesakit diabetes tu hitam? Itu kerana sel-sel tersebut dah sakit kemudian mati secara abnormal.

Keadaan boleh menjadi teruk bila sel-sel yang tidak sihat dalam badan kita ni bertukar menjadi sel kanser.

Bagaimana nak pulihkan sel-sel rosak dalam badan kita?

Dengan mengamalkan supplemen tambahan yang kaya dengan polifenol iaitu Vivix. Tiada produk lain seumpamanya di dunia ni.

Vivix berupaya membantu pembaikan sel, perlindungan sel, tenaga sel dan prestasi sel yang sangat penting untuk pastikan sel-sel kita sihat.

Ini dah terbukti dalam kajian saintifik oleh barisan saintis , bukan cakap-cakap kosong je tau.

Sebagai kesimpulan ada 4 mekanisme utama vivix iaitu :

1. Pembaikan sel
2. Perlindungan sel
3. Tenaga sel
4. Prestasi sel

Dengan mengamalkan Vivix, sel-sel badan kita akan mengalami penuaan yang sihat. Bila sel-sel badan kita sihat, secara automatiknya kita pun sihat.

Apalagi, jom berVivix.

Siapa dah amalkan Vivix, teruskan makan setiap hari.

Yang belum, cepat-cepat pm Ros.

#tsunamishaklee

Tips Berbisnes Walaupun Ada Kerja Hakiki

Assalamualaikum

Harga barang makin naik. Nak buat macam kan. Yang tu kita tak boleh nak kawal.

Apa yang boleh kita buat adalah tambah pendapatan.

Ye lah kan..

Yang bekerja, gaji cukup makan je.

Yang masih belajar, elaun tak cukup. Tengah bulan kena makan maggi je.

Yang surirumah, walaupun duduk rumah nak juga bantu suami tampung perbelanjaan bulanan.

Tips bagaimana nak buat bisnes walaupun ada kerja hakiki/ sibuk dengan kerja rumah.

1. Buat to-do-list sebelum tido
2. Kurangkan aktiviti yang tidak berfaedah seperti menonton tv/drama, scroll FB, bergosip
3. Pilih bisnes online atau dropship
4. Kurangkan masa tido
5. Buat blog- tulis sekali, boleh promote berkali-kali di FB group

Semua ni perlukan pengorbanan. Yang sanggup berkorban je boleh rasa kemanisan hasil berbisnes di kemudian hari.

Setuju?