Apa Yang Lelaki Ini Buat Untuk Kurangkan Serangan Asma Daripada Berulang?

Assalamualaikum

Bila suami kerap diserang asma, seorang isteri pastinya risau. Tengok nafas suami pendek macam tak cukup nafas, jantung si isteri pun dup dap dup dap.

Jom tengok video pendek ini mengenai Encik Akmal yang mempunyai penyakit asma yang kronik.

Apa yang dia buat untuk kurangkan serangan asma daripada berulang?

Alhamdulillah. Sekarang tahap kesihatan Encik Akmal makin baik. Kekerapan ke hospital pun semakin berkurangan.

Gembira sungguh Puan Nurul. Seperti yang diberitahunya dalam video di atas, siapa tak sayang suami kan. ­čÖé

Anda juga punya ahli keluarga yang menghidap asma yang kronik? Jom ikhtiarkan dengan Set Asma Shaklee.

Set Asma Shaklee terdiri daripada:

Vivix : mengurangkan penghasilan mukus atau lendir di saluran pernafasan, mengurangkan keradangan, meningkatkan sistem imun badan

Omega Guard : minyak ikan yang tulen untuk mengurangkan keradangan atau semput

Garlic Complex : antibiotik semulajadi

Vitamin C : melawan radikal bebas seperti pencemaran udara ( asap rokok, asap kenderaan, debu dan kotoran) yang boleh menyebabkan serangan asma

Ostematrix : mengandungi magnesium untuk melegakan otot-otot salur pernafasan agar dapat bernafas dengan lancar

Nutriferon : meningkatkan sistem pertahanan badan untuk melawan bakteria dan virus

 

Bagaimana Nak Dapatkan Set Asma ini?

Anda boleh dapatkan terus Set Asma ini dengan klik >> ORDER NOW.

Atau

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk pembelian. Ros akan berikan cara makan eksklusif untuk anda.

Mudah-mudahan, selepas ini kehidupan ahli keluarga anda bertambah baik dan tidak perlu bergantung kepada inhaler lagi.

Bagaimana Lelaki Ini Dapat Berhenti Merokok Untuk Selama-lamanya

Assalamualaikum

Seperti yang kita sedia maklum, merokok membahayakan kesihatan diri sendiri dan juga orang sekeliling.

Jika anda dah berkeluarga, keluarga anda terdedah kepada penyakit berkaitan paru-paru dan jantung.

Mahukah anda sendiri yang menjadi punca kemerosotan tahap kesihatan keluarga anda?

Tentu tidak, kan.

Ada banyak cara yang anda boleh cuba untuk berhenti merokok.

Yang penting, anda betul-betul berniat nak berhenti dan hati kena kental untuk melawan segala cabaran dan dugaan yang datang.

Jom tengok apa yang Encik Huzair ni buat sampai boleh berhenti merokok dengan cepat.

Anda patut tiru apa yang dia buat juga.

Tonton ya video pendek ini.

 

Wah.. Gembiranya isteri dia. Tak perlu lagi hidu asap rokok yang membahayakan itu. Anak-anak mereka pun juga.

Ingin mengambil tindakan yang sama untuk bebas daripada ketagihan nikotin?

Benarkan Ros membantu anda. Hubungi Ros di 019-367 3245 sekarang juga!

Rahsia Luka Bersalin Caesar Cepat Sembuh

Assalamualaikum

Sebagai seorang ibu, pengalaman melahirkan anak pasti tidak dapat dilupakan.

Betapa sakitnya menahan kontraksi, hanya ibu-ibu je yang tahu.

Tapi aneh sangat.. Sebaik sahaja bayi lahir, terus hilang kesakitan yang ditanggung sebelum ni.

Betul kan.

Bila tengok bayi yang dikandung telah berada dalam dakapan, syukur Alhamdulillah ke atas nikmat yang Allah bagi.

Walaupun bayi keluar ikut ‘tingkap’, syukur sangat semuanya dipermudahkan.

Bermulalah proses berpantang selepas itu.

Ibu bersalin secara pembedahan memerlukan penjagaan yang teliti untuk memastikan jahitan cepat kering dan sembuh.

Ingin Ros kongsikan satu rahsia agar luka bersalin caesar anda cepat baik.

Jawapannya ada dalam video pendek ini.

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan produk yang sama macam Puan dalam video di atas. ­čÖé

Perkara Pertama Yang Perlu Dilakukan Sebelum Kuruskan Badan

Assalamualaikum

Ramai merungut nak kuruskan badan, tapi berat tak turun-turun. Statik je. Nak turunkan 500 gramm dalam masa sebulan pun payah.

Mungkin ada satu benda anda terlepas pandang.

 

Nak tahu apa? Tonton video pendek ni dahulu.

 

Sudah tahu apa yang anda perlu lakukan terlebih dahulu?

Ya, anda perlu detoks dahulu untuk singkirkan toksin yang terkumpul dalam badan anda selama ini.

Boleh anda bayangkan banyak mana toksin yang telah terkumpul dalam badan anda? Fuh..

 

Ada beberapa jenis programm detoks yang anda boleh cuba.

Untuk mengetahui programm detoks mana yang sesuai untuk diri anda, bolehlah hubungi Ros di 019-367 3245.

Wanita Ini Menderita 7 Tahun Sebelum Bertemu Produk Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Berjerawat

Assalamualaikum

Masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan parut berlubang boleh membuatkan kita rasa rendah diri. Nak berdepan dengan orang ramai pun tak yakin. Risau mereka fikir bukan-bukan bila tengok muka kita macam itu.

Sebenarnya ramai orang di luar sana cuba nak atasi masalah kulit mereka. Tetapi, makin dicuba guna produk tertentu, kulit makin bertambah teruk. Bukannya bertambah baik.

Ros ingin kongsikan luahan Puan Farizan mengenai masalah jerawatnya yang teruk akibat penggunaan produk yang kurang sesuai dengan kulitnya.

 

Jom tengok video pendek di bawah:

 

Teruk kan masalah jerawat yang dihadapinya. 7 tahun beliau mencari produk yang benar-benar sesuai untuk kulitnya.

Baca juga >> Cara Hilangkan Jerawat Dengan Cara Yang Selamat.

 

Anda pun ada masalah yang sama dengan Puan Farizan?

Beruntung sangat anda kerana anda berada di sini. Izinkan Ros bantu selesaikan masalah kulit anda.

Ambil langkah pertama dengan menghubungi Ros di 019-367 3245 sekarang.

Cara Mudah Steam Wajah Di Rumah

Assalamualaikum

Antara rawatan muka yang ditawarkan di spa adalah steam wajah. Jika anda tidak mempunyai masa untuk keluar ke spa, apa kata anda buat je sendiri steam wajah di rumah.

Apa yang anda perlukan adalah besen dan tuala untuk selubung kepala anda.

Dapatkan bantuan suami untuk menjaga anak-anak anda sementara anda manjakan kulit dengan rawatan wajah ini.

 

Sebelum anda lakukan steam wajah, pastikan muka anda telah dicuci sebersih-bersihnya. Ok, jom tengok bagaimana nak buat steam wajah.

 

Cara Mudah Lakukan Steam Wajah Di Rumah

  1. Sediakan besen kosong
  2. Masak air menggunakan cerek sehingga mendidih
  3. Tuang air panas tadi ke dalam besen
  4. Tunggu sehingga air sejuk sedikit
  5. Letak tuala menutupi kepala
  6. Suakan wajah anda mengadap besen tadi lebih kurang 20 cm dari besen
  7. Biarkan wap panas tadi terkena muka anda selama 10-20 minit
  8. Pastikan wap tidak keluar
  9. Setelah selesai, guna tuala bersih untuk lap muka anda
  10.  Bilas dengan air suam

 

Mudah dan senang, kan.

Untuk kulit jenis berminyak, anda boleh steam wajah anda selama 20 minit. Jika kulit anda jenis sensitif, pendekkan tempoh steam wajah kepada 10 minit.

 

Steam wajah ini boleh dilakukan seminggu sekali.

Jom buat hujung minggu nanti. ­čÖé

Kenapa Kulit Anda Kusam Dan Tidak Berseri?

Assalamualaikum

Ada orang tidak pakai makeup pun kulit mereka berseri. Glowing orang putih kata.

Ada orang selepas dikenakan makeup, baru dia nampak cantik. Tengok dari jauh, cantik wajahnya. Tapi dari dekat, oh.. rupanya tebal seinci makeup yang dia pakai.

Kalau tak pakai makeup, mukanya akan kelihatan kusam dan tidak berseri.

Nak tahu apa sebab kulit anda kelihatan kusam?

Jom Ros kongsikan 5 sebab kulit kelihatan kusam:

 

  • Kurang Kelembapan

Tubuh badan kita terdiri daripada komponen air. Kekurangan kelembapan menyebabkan kulit anda kering dan kusam. Jadi, sapulah pelembap sejurus selepas anda mencuci muka.

 

  • Sel Kulit Mati Tidak Ditanggalkan

Sel kulit akan diperbaharui setiap 28 hari. Kulit mati yang terdapat di lapisan paling atas perlu ditanggalkan dengan cara menggunakan scrub yang lembut. Mencuci muka dengan pencuci muka sahaja tidak cukup untuk menanggalkan sel-sel yang mati.

 

  • Pengambilan Air Yang Kurang

Sel-sel kulit memerlukan air untuk menjalankan fungsinya. Kekurangan air juga mengurangkan peredaran darah ke kulit seterusnya membuatkan anda nampak pucat dan kelihatan seperti orang sakit. Kekurangan air juga membuatkan kedutan senang terjadi.

 

  • Tertekan

Tekanan atau stress merupakan musuh kulit yang utama. Belajarlah untuk menguruskan tekanan. Anda boleh bersenam untuk melepaskan tekanan. Selain itu, dengan bersenam, peredaran darah ke kulit dapat diperbaiki.

 

  • Tidur Yang Tidak Cukup

Semasa tidur, tubuh kita akan berehat. Sel-sel kulit akan diperbaiki dan diperbahrui. Tidur yang tidak cukup boleh menyebabkan lingkaran mata hitam, kulit kering dan kusam.

 

Untuk mendapatkan kulit yang berseri, anda boleh amalkan makanan yang tinggi antioksidan dan tukar 5 penyebab kulit kusam yang Ros kongsikan di atas.

Ingin kembalikan keserian kulit dengan supplemen, baca >> Hilangkan Kulit Kusam Dengan Skincare Yang Selamat.

Kulit yang berseri boleh dimiliki asalkan anda berusaha untuk dapatkannya. ­čÖé

Tips Memilih Supplemen Untuk Diri Sendiri Dan Keluarga

Assalamualaikum

Pada zaman sekarang makan makanan yang seimbang sahaja tidak cukup untuk memastikan badan anda mendapat semua nutrisi yang diperlukan.

Anda perlu mengambil suplemen untuk tampung nutrisi yang tidak dapat diperolehi daripada makanan.

Walaupun anda makan banyak sayur-sayuran dan buah-buahan, banyak khasiat telah hilang sebelum ia masuk ke dalam badan anda.

Sebagai contoh, khasiat hilang semasa proses penghantaran ke pasar atau kedai. Khasiat juga boleh hilang apabila anda masak pada suhu yang tinggi.

Sebab tu sayur, kita perlu masak sekejap sahaja. Kalau boleh dimakan mentah, lagi lah elok.

Seperti namanya, suplemen iaitu tambahan, itulah fungsi suplemen iaitu untuk memenuhi lompong nutrisi yang kurang dalam badan.

Oleh kerana suplemen sangat penting, ingin Ros kongsikan beberapa tips agar anda memilih supplemen yang betul sekaligus badan anda mendapat manfaat optimum daripada pengambilan supplemen tersebut. Bukannya mendatangkan bahaya kepada tahap kesihatan anda.

Jom tengok tips memilih suplemen:

 

  • Suplemen tersebut dibangunkan oleh saintis yang bertauliah.
  • Suplemen tersebut perlu ada kajian klinikal yang turut direview oleh pihak ketiga
  • Suplemen tersebut perlu ada Landmark Study untuk memastikan┬ákeberkesanan suplemen tersebut dalam jangka masa panjang.

 

Kesimpulanya, anda boleh tanya soalan-soalan di bawah kepada penjual suplemen atau vitamin sebelum anda beli.

Semoga bermanfaat. Buatlah pilihan bijak demi kesihatan keluarga anda.:-)

Pesakit Strok Tak Perlu Pakai Tiub Untuk Makan Dah

Assalamualaikum

Ros nak kongsikan satu testimoni pesakit strok yang tidak lagi perlu memakai tiub untuk makan.

Testimoni:

Customer yang ambil Vivix Twinpack haritu dah boleh duduk.

Tak pakai tiub nak makan dah.

 

Jika anda kenal sesiapa yang kena strok ni, bolehlah cadangkan kepada ahli keluarganya untuk berikhtiar dengan supplemen Resveratrol ini.

 

Bagaimana supplemen Resveratrol ini membantu?

 

Supplemen Resveratrol Shaklee iaitu Vivix dirumus khas daripada 4 bahan semulajadi iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan juga Japanese Knotweed. Ia terhasil selepas bertahun-tahun kajian dijalankan oleh barisan saintis.

Resveratrol yang terkandung dalam Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah serta menghalang pengoksidaan kolesterol jahat (LDL) yang boleh menyebabkan serangan jantung.

Anda juga boleh baca entri kisah benar ini >> Pesakit Strok Yang Alami Masalah Pertuturan Kini Semakin Pulih

Mudah-mudahan mereka yang terkena strok dapat kembali pulih seperti sediakala.

Boleh hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Vivix.

Atasi Masalah Resdung Dan Jerawat Sekaligus

Assalamualaikum

Orang yang mengalami masalah resdung kerap bersin terutamanya pada waktu pagi. Selain itu, mereka juga kerap berasa gatal di bahagian hidung, kerongkong dan telinga. Boleh dikatakan satu mukalah terasa gatalnya. Memang perit. Kadang-kadang tu sampai sakit kepala dan melarat kepada demam.

Sesetengah orang yang ada resdung turut mempunyai masalah jerawat yang teruk. Ianya berkait dengan masalah resdung tadi. Bakteria yang menyerang rongga sinus yang tersumbat boleh menyebabkan nanah terjadi di bawah kulit. Akhirnya, keluarlah jerawat.

Ingin Ros kongsikan satu testimoni bagaimana nak hilangkan masalah resdung seterusnya mengatasi masalah jerawat juga.

Testimoni daripada Cik Norshahida Mamat

[KRISIS PEMULIHAN RESDUNG & JERAWAT SELAMA DUA BULAN YANG AMAT BERBALOI DENGAN PRODUK SHAKLEE]

Nama saya Norshahida Mamat dan berusia 23 tahun. Saya berasal daripada Terengganu dan masih lagi bergelar pelajar di sebuah kolej swasta.

Sebelum ini, saya menghadapi masalah resdung dan jerawat yang amat dahsyat sehingga mengganggu banyak tumpuan saya terhadap rutin harian. Setiap pagi, saya pasti akan mengalami masalah bersin yang teruk sehinggakan nak kelas pun saya rasa tak selesa.

Belum lagi bab jerawat yang penuh di wajah sehinggakan saya rasa malu dan seolah rasa rendah diri. Lagi-lagi bila time datang bulan.. bertambah meriah jerawat di wajah saya ni!

Masalah resdung ini bukan sahaja membuat bahagian hidung dan seluruh wajah saya menjadi gatal-gatal, malahan ada masanya sehingga tahap saya sakit kepala.

Keadaan ini amat mengganggu situasi saya sebagai seorang pelajar kolej.

Pada ketika itu, rawatan yang saya mampu dan tahu hanyalah bergantung dengan ubat-ubatan yang dapatkan daripada farmasi. Memang berkesan namun hanyalah sementara. Namun, jika saya stop aje makan ubat terus simptom-simptom tadi datang balik.

Akhirnya, mimpi ngeri saya mula tiba ke penghujungnya apabila saya bertemu dengan produk Shaklee di Facebook upline saya, Mami Ayu Adyani.

Setelah menceritakan masalah yang saya hadapi serta sessi konsultasi bersama beliau; saya disyorkan untuk mengambil Vivix sebagai permulaan dengan sukatan satu pada waktu pagi dan satu sudu pada waktu malam.

Selain itu, saya turut mengambil produk Shaklee yang lain iaitu kolagen, Alfalfa Complex, Vitamin C, Omega Guard dan ESP; dan masih mengamalkannya sampai hari ini.

Kesannya pada peringkat awal tidaklah seperti yang semua orang yang mengalami masalah seperti saya harapkan. Saya mengalami krisis pemulihan selama hampir 2 bulan lamanya.

Saya kerap mengantuk dan keletihan, semakin kerap bersin dan paling saya tak suka, makin banyak pula jerawat yang keluar. Namun, sebab saya dah aware mengenai hal ini semasa sessi konsultasi, maka saya teruskan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten.

Alhamdulillah.. berkat istiqomah dan sabar mengamalkan suplemen Shaklee seperti yang diajar oleh upline saya, dalam masa lebih kurang 9 bulan .. masalah resdung saya lama-kelamaan kian berkurangan dan beransur pulih.

Tiada lagi masalah bersin di waktu pagi dan paling best, jerawat di muka kian berkurangan! Malahan, kalau ada pun cepat kecut.

Saranan saya untuk anda semua di luar sana, cubalah produk Shaklee kerana suplemen Shaklee adalah semulajadi, tidak mengandungi bahan kimia merbahaya dan setiap satu produk telah menjalani ujian klinikal. Saya juga syorkan anda buat juga research tentang produk Shaklee yang sesuai dengan anda di samping mendapatkan konsultasi daripada SID yang boleh guide anda sehingga mendapat hasil yang diinginkan.

Juga, jangan lupa untuk sabar dan konsisten amalkan produk Shaklee ini. Sememangnya saya sangat berpuas hati dengan produk Shaklee dan konsultasi yang diberi oleh upline saya. Inilah Shaklee Effect saya!

Kredit to: SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3

Jika anda juga mengalami masalah resdung yang teruk, usah berlengah lagi. Jom atasinya sekarang. Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk dapatkan Set Resdung ni.

Atau anda juga boleh beli terus dengan Shaklee dengan klik SET RESDUNG. Penghantaran akan dibuat oleh pihak Shaklee samada mengguna courier GDex, Poslaju atau Citylink.
*Selepas pembelian, hubungi Ros untuk dapatkan cara makan eksklusif ya.

Semoga dengan kesabaran anda konsisten amalkan Set Resdung ni, masalah resdung dan jerawat anda selesai sekaligus.