Cara Merawat Pesakit Strok Yang Koma Dah 2 Bulan

Assalamualaikum

 

Ada kenalan atau saudara anda kena strok? Ada pesakit strok hanya lumpuh sebelah badan tak boleh bergerak. Ada juga yang koma berbulan-bulan. Pasti sedih melihat orang yang kita sayang tak bergerak.

 

cara merawat pesakit strok

 

Ros ingin kongsikan dengan anda kisah suami Puan Yati yang dah koma 2 bulan. Berbagai-bagai cara Puan Yati ikhtiarkan. Akhirnya seorang pengedar Shaklee mencadangkan beliau mencuba Vivix untuk pulihkan sel-sel dan saraf suaminya yang rosak.

 

 

cara merawat strok

 

Puan Yati kongsikan perubahan yang berlaku selepas 5 hari suaminya minum Vivix.

 

Hari ke 5 abang minum Vivix

  1. Tekanan darah turun normal.. Sebelum itu 170/100 ke atas dan dipantau dengan 4 jenis ubat.. Sejak ambil Vivix.. tekanan darah normal 120/68 dan ubat diberhentikan
  2. Ketika sesi physio, abang sudah boleh angkat dan tahan berat badan sendiri
  3. Kaki kiri abang dah boleh gerak
  4. Abang boleh menelan
  5. Jangkitan darah berkurangan dan semakin baik
  6. Buah pinggang berfungsi dengan baik

Syukur.. Alhamdulillah.

 

Bersyukur sangat Puan Yati di atas perubahan suaminya. Menitis air mata kesyukuran.. Isteri mana sanggup tengok si dia yang tersayang terbaring tak boleh bergerak kan.. Selagi boleh ikhtiarkan.. kita ikhtiar kan. Sambil tu, berdoa banyak-banyak.

 

Kalau kenalan atau saudara anda ada yang kena strok dan masih tiada perubahan, cadangkan kepada mereka untuk ikhtiarkan dengan Vivix pula. Mana tahu, ada perubahan positif seperti suami Puan Yati.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan 2 bulan. Kalau anda beli 2 botol ( Twin Pack Vivix ) anda akan mendapat potongan 5%. Jimat kan.. Anda juga boleh order sendiri dengan menekan ikon di bawah. Pilih nak beli sebotol atau dua botol.

 

Baca juga >> Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix <<

 

button order now

Atau hubungi Ros di 019- 367 3245 untuk order. Ros akan bantu anda dengan cara makan yang eksklusif untuk kesan yang terbaik.

signature SA

Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix?

Assalamualaikum

Kenapa Ros amat galakkan anda ambil Twin Pack Vivix terus?

Banyak kelebihan yang bakal anda dapat dengan pembelian Twin Pack Vivix:

  • PERCUMA keahlian Shaklee
  • Diskaun 5% daripada harga asal
  • Cash Bonus pada bulan hadapan
  • PERCUMA penghantaran ke seluruh Malaysia

kenapa mesti pilih twinpack

 

Harga sebotol Vivix adalah RM 475. Dengan pembelian Twin Pack Vivix, anda jimat RM 157. Best kan?

Kalau anda nak tahu.. harga sebiji anggur muscadine pun dah RM 100.

Tahukah anda, ada 3 lagi bahan utama dalam Vivix selain anggur muscadine?

kandungan vivix

Lagi senang beli Vivix untuk dapatkan kebaikan Resveratrol. Terbukti melalui kajian saintifik yang Resveratrol dalam Vivix 10 x lebih tinggi berbanding produk Resveratrol yang lain.

 

Ingat.. anda bukan bayar harga satu supplement, tetapi ni pelaburan untuk satu nikmat yang tak ternilai harganya iaitu nikmat KESIHATAN.

vivix bayar kesihatan

 

Kalau nak bandingkan dengan kos perubatan masa kini, eloklah anda iktiarkan atasi masalah kesihatan anda dengan Vivix untuk jimatkan kos perubatan di masa akan datang.

kos perubatan

 

Hubungi Ros di 019-367 3245 untuk order Twin Pack Vivix anda sekarang.

signature SA

Rawat Diabetes Dengan Shaklee Sebelum Mata Menjadi Buta

Assalamualaikum

Penyakit kencing manis atau diabetes boleh membawa kepada berlakunya penyakit kronik yang lain seperti sakit jantung, tekanan darah tinggi, kegagalan buah pinggang dan kerosakan mata.

Kerosakan mata pada awalnya hanya mengganggu penglihatan biasa-biasa sahaja. Lama-kelamaan jika tidak dirawat pesakit diabetes boleh menjadi buta selama-lamanya kerana retina sudah tidak boleh berfungsi lagi. Boleh anda bayangkan hidup tanpa melihat keindahan alam ciptaan Allah ni?

 

rawat diabetes dengan shaklee sebelum buta

 

Ros ingin kongsikan dengan anda testimoni rawat diabetes dengan Shaklee.

rawat diabetes dengan shaklee

 

Puan J mengalami masalah kencing manis yang teruk, sehinggakan menjejaskan penglihatan mata, hanya boleh duduk di rumah.

Dahulunya Puan J ini adalah seorang tukang jahit yang sentiasa mendapat order bak hasil jahitannya yang sangat kemas dan cantik.

Setelah saya berjumpa dengan dia, saya sangat sedih dan kasihan melihat Puan J kerana penglihatannya kabur dan tidak jelas. Ini akan mengakibatkan kehidupan seharian Puan J terjeas.

Saya mencadangkan puan tersebut untuk mengambil Vivix.

Alhamdulillah.

Setelah hampir dua minggu, dia cakap badan rasa lebih bertenaga siap boleh berjogging lagi teman si suami tanpa rasa penat. Dan penglihatan semakin jelas tidak seperti dulu. Kalau dulu katanya, Nampak tompok-tompok hitam sahaja. Sekarang rasa best sangat.

Dulu potong bawang pun main agak-agak je. Sekarang dah boleh Nampak rupa bawang tu.

Alhamdulillah syukur… semua dengan izin Allah. Thank you Vivix. Dengan adanya dapat membantu.

 

Alhamdulillah.. syukur sangat. Penglihatan Puan J dapat dipulihkan dengan Vivix Shaklee.

vivix-bottle

Jika anda mengenali sesiapa yang mengalami masalah yang sama seperti Puan J, cadangkan mereka untuk mencuba Vivix. Penglihatan mereka mungkin dapat diselamatkan dengan bantuan anda.

 

Sebotol Vivix berharga RM 475 untuk kegunaan 2 bulan. Kalau anda beli 2 botol ( Twin Pack Vivix ) anda akan mendapat potongan 5%. Jimat kan.. Anda juga boleh order sendiri dengan menekan ikon di bawah. Pilih nak beli sebotol atau dua botol.

Baca juga >> Kenapa Perlu Pilih Twin Pack Vivix <<

button order now

Hubungi Ros di 019- 367 3245 untuk order. Ros akan bantu dengan cara makan yang eklusif untuk kesan yang terbaik.

signature SA